یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ حسن البغدادی - حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ حسن البغدادی گفت: شرایط متشنج در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ناشی از سیاست استکباری آمریکاست که رهبران آن به حقیقت آنچه انجام می‌دهند، پی نمی‌برند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن البغدادی، یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، طی سخنانی در شهرک انصار جنوبی در لبنان گفت: شرایط متشنج در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای ناشی از سیاست استکباری آمریکاست که رهبران آن به حقیقت آنچه انجام می‌دهند، پی نمی‌برند و انگیزه آنها از این اقدامات، کینه توزی و خودکامگی است؛ به همین دلیل است که آنها استاد خرابکاری هستند و در دستیابی به دستاوردهایی که می خواهند به آنها برسند ناتوان هستند.

وی به تجاوز وحشیانه اسرائیل به مردم فلسطین از جمله کشتار، سوء استفاده و بی احترامی به حقوق بشر در رابطه با حقوق زندانیان اشاره کرد و بیان داشت: شکاف‌هایی در داخل این رژیم موقت به وجود آمده است و سیاست بی‌ملاحظه نتانیاهو، ناگزیر او را به بن‌بست می‌کشاند و رؤسای اسرائیل در دریایی از توهمات خود غرق خواهند شد.

شیخ البغدادی در خصوص اوضاع لبنان اشاره کرد: عرصه لبنان از دخالت های آمریکا و تبعیت مسئولان از دیکته ها و سیاست بی تدبیرانه آن که هرگز به نتیجه نمی رسد، دور نیست. کشور در وضعیت فروپاشی قرار دارد و شرایط معیشتی غیرقابل تحمل شده است. راه حل انتخاب رئیس جمهور برای جمهوری است.

عضو شورای مرکزی حزب الله در پایان گفت: جالب است که همه خواستار انتخاب رئیس جمهور هستند، در حالی که آغاز راه حل از طریق گفت و گو و تفاهم واقعی است تا به سمت انتخاب رئیس جمهور با مشخصاتی که به نفع کشور است برویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha