پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید محمد افشین فر

حوزه/ مسئول قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب‌الامر (عج) خراسان شمالی گفت: از مهم‌ترین کارهایی که مسئولان باید انجام دهند خدمت به مردم است که باید همراه با تدبیر و بهنگام باشد تا بتوان مشکلات فکری و دغدغه‌های مردم را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید محمد افشین فر، امروز در نشست شماری از مسئولان، با گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر در سال 1360 به دست منافقین به شهادت رسیدند و به همین دلیل این هفته با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در پاک دستی و خلوص اسطوره شدند، اضافه کرد: این دو شهید بزرگوار دو خدمتگزار والا برای مردم بودند.

حجت‌الاسلام افشین فر تصریح کرد: عنوان و مسئولیت باید همانند سنگری باشد که رزمندگان و شهدای ما از آن به‌عنوان خدمت به مردم دفاع می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه باید مسئولان از هفته دولت به نحو احسن برای معرفی خدمات دولت و نظام به مردم بهره ببرند، ادامه داد: باید سیاست‌گذاری دولت در چهار سال به‌گونه‌ای باشد که برای همه مردم برنامه‌ریزی داشته باشد.

حجت‌الاسلام افشین فر اظهار کرد: از مهم‌ترین کارهایی که مسئولان باید انجام دهند خدمت به مردم است که باید همراه با تدبیر و به هنگام باشد تا بتوان مشکلات فکری و دغدغه‌های مردم را برطرف کرد.

وی در ادامه با بیان این‌که دشمنان با جنگ اقتصادی درصدد هستند تا به مردم صدمه وارد کنند، اما مردم آگاه هستند گفت: حیله دشمن، با تقوا و صبر مردم به جایی نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام افشین فر اضافه کرد: امروز دشمن با تشکیل گروه اقدام ویژه به دنبال آسیب زدن به نظام جمهوری اسلامی است، اما باید با وحدت و همدلی جلوی این آسیب را بگیریم.

وی افزود: ملت ما دوران سختی‌های گذشته را پشت سر گذاشته و امروز قدرت و قوت فراوانی داریم، زیرا در آن دوران حتی نمی‌توانستیم چیزهای کوچک را بسازیم اما امروز در صنعت‌های مختلف رتبه‌های برتر دنیا را داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha