پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور اوقاف بوشهر

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت جشن های عید غدیر در ۴۵ بقعه و امامزاده استان بوشهر برگزار می شود که در این جشن ها بر نامه هایی همچون شعرخوانی، مولودی خوانی و مدیحه سرایی برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با تبریک دهه امامت و ولایت از برگزاری جشن های عید غدیر در ۴۵ امامزاده استان بوشهر خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه امامت و ولایت جشن های عید غدیر در 45 بقعه و امامزاده استان بوشهر برگزار می شود که در این جشن ها برنامه هایی همچون شعرخوانی، مولودی خوانی و مدیحه سرایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور به برخی برنامه های اوقاف وامورخیریه استان بوشهر در این دهه اشاره کرد و ابراز داشت: تجلیل از سادات به ویژه سادات هیئت امناء و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، برگزاری همایش بانوان ولایی، حرکت کاروان جشن و سرور غدیریه به سوی بقاع متبرکه از مهمترین برنامه ها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از برگزاری طرح منادیان غدیر در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: تجلیل از واقفان، شعرا و نویسندگان عرصه غدیر، برگزاری ضیافت غدیر و امامزادگان عشق، برگزاری طرح حافظان غدیر و تجلیل از افرادی که نامشان متبرک به نام مبارک امام علی(ع) از جمله برنامه اداره کل اوقاف در این دهه است.

حجت الاسلام اسماعیل پور طرح آئینه غدیر و بازسازی صحنه واقعه غدیر خم و برپایی ایستگاه های صلواتی در جوار بقاع متبرکه را از دیگر برنامه ها در دهه امامت و ولایت عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری قرائت میثاق نامه ولایی در برخی بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و ابراز داشت: این مراسم در روز عید غدیر خم برگزار می شود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha