چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام خدری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ویژگی های بارز این شهیدان بزرگوار اشاره کرد و گفت: مردمی بودن و با مردم بودن یکی از مهمترین ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، امروز در نشست بزرگداشت هفته دولت در شهر چغادک، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به ویژگی های بارز این شهیدان اشاره کرد و گفت: مردمی بودن و با مردم بودن یکی از مهمترین ویژگی های برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: شهید رجایی حتی در زمانی که رئیس جمهور بود، روحیه مردمی خود را حفظ کرد و در کنار آنها با صمیمیت رفتار می کرد.

وی، خدمتگزاری را از دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: انجام خدماتی صادقانه برای مردم نکته ای پررنگ در زندگانی این دو شهید بزرگوار بود که مسئولان بایستی این ویژگی را سرلوحه کار خود قرار داده و از این شخیصت ها الگو بگیرند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر، داشتن تعهد دینی را از خصوصیات این دو شهید عزیز دانست و افزود: به فرموده امام خمینی(ره) شهید رجایی معلم اخلاق بوده، به گونه ای که کسانی دیگر بتوانند از او درس بگیرند.

حجت الاسلام خدری، انقلابی بودن، ولایتمداری و ولایتپذیری، ساده زیستی، دوری از حب قدرت و مدیریت جهادی را از دیگر ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: یک مسئول خدمتگذار باید جهادی عمل کند و سعی می کند از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری را داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر اضافه کرد: روحیه جهادی و دایره کارهای جهادی باید در بین مسئولان گسترش پیدا کند، چراکه وقتی مردم تلاش مدیران را می بینند خوشحال می شوند.

 در ابتدای این نشست نیز بخشدار بخش مرکزی بوشهر، شهردار چغادک، برخی از اعضای شورای شهر و مسئولان دستگاه ها شهر چغادک به ارائه گزارشی از اقدامات در هفته دولت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha