جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رستوران های زنجیره ای «ساب وی» در سنگاپور، رسما حلال می شوند

حوزه/ رستوران زنجیره ای فست فودی ساب وی، بزرگترین رستوران زنجیره ای در جهان، اعلام کرده که تمام شعباتش در کشور سنگاپور گواهینامه حلال دریافت کرده و از شنبه رسما حلال می شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از straitstimes، رستوران زنجیره ای «ساب وی»، بزرگترین رستوران زنجیره ای جهان، روز جمعه 31 آگوست در فیس بوک اعلام کرد که تمام شعباتش در کشور سنگاپور حلال می شوند و اینکه این شرکت  از این پس دارای گواهینامه رسمی «حلال» از شورای مجلس علمای اسلامی سنگاپور «مویس» خواهد بود.

رستوران «ساب وی» در سنگاپور همچنین اعلام کرد که از روز شنبه، شعبه های این رستوران در سرتاسر این کشور، گواهینامه های حلال را به نمایش خواهند گذاشت.

در این پست در صفحه فیس بوک ساب وی آمده: به عنوان بخشی از فرآیند دریافت  گواهی نامه حلال، تمام غذاهای فروخته شده در رستوران های «ساب وی» مطابق با ضروریات حلال آماده می شوند.

این خبر واکنش های مثبتی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی دریافت کرده و بسیاری اقدام این رستوران زنجیره ای را تحسین کرده اند.

گفتنی است در 31 ژانویه، شورای مجلس علمای سنگاپور در متنی توییتری، علاقه مندی این رستوران فست فودی را به داشتن «گواهینامه حلال» تایید کرده بود. در همان روز «ساب وی» در سنگاپور ضمن ارائه بیانیه ای، فهرست 60 شعبه را که فروش گوشت خوک در آن ها متوقف شده منتشر نمود.

در 21 مارس، «ساب وی» اعلام کرد که فروش گوشت خوک را متوقف می سازد.

گفتنی است ساب‌وی، شرکت غذاخوری آمریکایی است، که در زمینه مدیریت بر مجموعه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای فعالیت می‌کند. رستوران‌های زنجیره‌ای ساب‌وی در سال ۱۹۶۵ توسط فرد دلوکا تأسیس شد و هم‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۴۴٬۸۳۴ شعبه در ۱۱۲ کشور می‌باشد و به عنوان بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان شناخته می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha