شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سفرنامه غذایی «سرآشپز محجبه» در آمریکا ساخته می شود

حوزه/ آماندا صائب سرآشپز محجبه لبنانی تبار در میشیگان، مجری یک سریال سفرنامه غذایی با نام «سرآشپز محجبه» می شود و با سفر به کشورهای آسیایی از بهترین رستوران های غذای حلال در دنیا بازدید می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tnp، یک سرآشپز محجبه لبنانی تبار، مجری سریال سفرنامه غذایی «سرآشپز محجبه» در کشورهای آسیایی می شود.

آماندا صائب، قصد دارد ماجرای بی نظیر و دست پخت غذاهای سنتی در اجتماعات اسلامی از جوامع شرقی و آسیایی  را به اشتراک بگذارد و امیدوار است که با تماشاگران هم از طریق غذاهای اسلامی و هم فرهنگ شرقی  ارتباط برقرار کنند.

صائب که یک مغازه شیرینی فروشی در شهر میشیگان آمریکا دارد هم اکنون تصمیم گرفته مجری سریال سفرنامه غذایی جدیدی شده و ماجراجویی جدیدی در سرتاسر آسیا برای جستجوی بهترین غذاهای حلال آغاز می کند.

این برنامه تلویزیونی قرار است با همکاری شرکت رسانه ای آمریکایی «شبکه های ای + یی آسیایی» و یک موسسه تولید سینمایی محلی با نام «لانگ استوری شورت» ساخته شود. برنامه «سرآشپز محجبه» که هنوز در مرحله تولید قرار دارد امسال روی کانال تلویزیونی لایف تایم به نمایش گذاشته می شود. در این برنامه سرآشپز محجبه نه تنها غذاهای حلال و اسلامی را بلکه روایت های مرتبط به جامعه اسلامی را به تماشاگران نشان می دهد.

این سرآشپز لبنانی 29 ساله در سال 2015 نخستین بانوی محجبه و مسلمانی بود که در برنامه مسابقه آشپزی «مسترشف» در ایالات متحده شرکت کرد. وی از آن پس به عنوان یک سرآشپز کلاس های آموزشی آشپزی برگزار کرده و برای نشست های خیریه غذاهای اسلامی و حلال آماده می کند.

صائب با بیان اینکه ساختن این برنامه تلویزیونی کار آسانی نبوده گفت: کسب بودجه برای این برنامه کار آسانی نبود و این طرح را به شبکه های مختلفی ارائه دادیم که با موفقیت روبرو نشدیم.

وی افزود: تهیه کنندگان برنامه یک سال طول کشید تا توانستند بودجه کافی را فراهم کنند و هنوز کار ادامه دارد. اما با یک نگرش و ذهنیت مثبت، می توانید از پس هر کاری برآیید، امید من این است که سریال پا بگیرد تا ما بتوانیم داستان های بیشتری را به اشتراک بگذاریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha