پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فتنه‌های آخرالزمان بسیار سخت است اما به طور قطع فتنه‌گران شکست می‌خورند؛ ما فتنه نمی‌کنیم اما از فتنه نیز نمی‌ترسیم چرا که پشت این فتنه‌ها ظهور امام زمان(عج) حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، در همایش پیام‌آوران عاشورایی خراسان جنوبی اظهار داشت: درباره پیام عاشورا باید بیشتر صحبت شود تا بدانیم پیام عاشورا یعنی چه و چه مفهومی را می رساند.

وی افزود: امام حسین(ع) یک شخصیت بی بدیل و فرزند پیامبرآخرالزمان و امام علی(ع) و حضرت زهرا(س) است و تمام عالم به نحوی نسبت به حسین(ع) آگاهی نسبی دارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: پیام عاشورا، دین خدا است که ائمه اطهار(ع)، 124 هزار پیامبر و تمام اوصیاء الهی تا حضرت مهدی(عج) فدای آن پیام می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تمام ارزش‌ها در دین است، تصریح کرد: آنچه که ارزش والای تمام اولیاء و اوصیاء الهی را رقم می‌زند دین خدا است و شخصیت خود را از اینجا می‌گیرند.

وی با بیان اینکه انسان‌های بی خرد و بی ارزش، به بی دینی روی می‌آورند، ادامه داد: خداوند متعال انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرد، و بار امانات الهی بر دوش انسان گذاشته شد.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انسان بی ارزش همه ارزش‌های هستی را زیر سوال می‌برد، مطرح کرد: بزرگی مصیبت کربلا در واقع بزرگی آن آسیبی است که به دین وارد شده و عظمت این مصیبت آسیب به دین خدا و تمام مقدمات دستگاه خلقت است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دین خدا در کربلا در انزوا قرار گرفت، ابراز داشت: پیام عاشورا جبهه دین خداست و پیام تمام انبیاء الهی بر اساس عدل است.

وی افزود: امروز دشمن انواع و اقسام جنایت‌ها در کشورهای مظلوم یمن، سوریه، میانمار، بحرین، عراق و آفریقا انجام می‌دهند اما 50 کشور اسلامی کجا هستند؟ چرا کسی به فریاد انسان‌های مظلوم نمی‌رسد؟

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیام عاشورایی به معنای ایستادگی در برابر ظلم است و بی تفاوتی را بر نمی‌تابد، گفت: مبارزه با ظلم را ابتدا باید از خود آغاز و اخلاق، تفکر و اندیشه خود را درست کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: جبهه مقاومت تاکنون در منطقه موفقیت‌هایی داشته و اگر حساسیت جبهه مقاومت به سایر انسان‌ها هم سرایت کند دشمن جرأت ندارد به منطقه وارد شود.

وی بیان کرد: فتنه‌های آخرالزمان بسیار سخت است اما به طور قطع فتنه‌گران شکست می‌خورند؛ ما فتنه نمی‌کنیم اما از فتنه نیز نمی‌ترسیم چرا که پشت این فتنه‌ها ظهور امام زمان(عج) حاصل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه مخاطبان این ماه تنها مسلمانان نیستند بلکه بسیاری از غیرمسلمان‌ها نیز عاشق امام حسین(ع) هستند، گفت: حسین(ع) جایگاه ویژه‌ای در میان تمام ملت‌ها و مذاهب دارد و امروز اربعین حسینی در سطح بین‌الملل به عنوان جبهه عدل در برابر جبهه ظلم است.

انتهای پیام/ط

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha