جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویری از مرحوم آیت الله اشرفی شاهرودی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین امینی گفت: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی نه‌تنها معلم دین بلکه معلم اخلاق بود و این انسان وارسته نعمتی برای جامعه محسوب می‌شود که امروز فقدانش غمی بزرگ برای شهرستان شاهرود و استان سمنان محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس امینی در حاشیه آیین تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شاهرود، اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی نه‌تنها معلم دین بلکه معلم اخلاق بود و این انسان وارسته نعمتی برای جامعه محسوب می‌شود که امروز فقدانش غمی بزرگ برای شهرستان شاهرود و استان سمنان محسوب می‌شود.

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عمرش را صرف تربیت شاگردان متعددی کرد، تصریح کرد: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از لحاظ درجات علمی انسانی والا محسوب می‌شد که مردم شهرستان شاهرود مقام و خدماتش را هرگز فراموش نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی عالم وارسته‌ای بود که برای معارف الهی زحمات فراوانی کشید، افزود: مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی با موضع‌گیری‌ها و حمایت‌های خود رویه‌ای اخذ کرد که بهترین عملکردها را داشت و همواره وحدت بین مردم جامعه اسلامی را ترویج می‌داد.

عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان خاطرنشان کرد: فقدان عالم برجسته‌ای در سطح مرحوم آیت‌الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی ضایعه‌ای بزرگ برای شهرستان شاهرود و استان سمنان است که آن را به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف این شهرستان تسلیت عرض می‌گویم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha