پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: اگر مسئولین تدابیر رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می دادند و تمام وکمال از اوامر ایشان اطاعت می کردند، بی شک خیلی از مسائل حل می شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، صبح امروز در نشست با اساتید حلقه های صالحین استان کردستان، اظهار داشت: شما اساتید و مربیان باید بتوانید که به بهترین نحو ممکن وظیفه ذاتی خود را در تربیت افراد صالح و مومن برای جامعه اسلامی انجام دهید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مبانی دین اسلام متعلق به همه دنیاست، گفت: همانطوری که قرآن کریم و نیز رسالت حضرت محمد(ص) برای ارشاد و نجات بشریت آمده است، باید گفت که مکتب و نهضت امام حسین(ع) و یاران باوفایش نیز متعلق و خاصه اسلام نیست، بلکه متعلق به همه بشریت می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی نسبت به اوایل انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، در آن زمان حتی در بحث سیم خاردار مشکل داشتم و آن را وارد می کردیم، ولی اکنون با روحیه جهادی جوانان این کشور، ایران به یکی از قدرت های مهم و تاثیرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده که نمونه آن توان موشکی بسیار بالای جمهوری اسلامی می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: ما در دوران دفاع مقدس از همه لحاظ بی بضاعت بودیم و هیچگونه امکانات جنگی ودفاعی نداشتیم، اما با تلاش بسیجی وار در سایه ایمان و ایثار جوانان و نیروهای نخبه کشور به همه امکانات لازم دسترسی پیدا کردیم.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: اگر مسئولین تدابیر رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار می دادند و تمام وکمال از اوامر ایشان اطاعت می کردند، بی شک خیلی از مسائل حل می شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha