جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ رئیس حوزه علمیه اصفهان گفتند: دلم خیلی می سوزد و ناراحت می شوم که حرف مقام معظم رهبری را نمی شنویم و فقط اظهار ارادت می کنیم، البته نه اینکه اظهار اردتمان دروغ باشد نه، اظهار ارادتمان واقعی است، اما این شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه و شنیدن حرف ایشان به طور ۱۰۰ درصد ضربه خورده است.

به گزارش خبرگزری«حوزه» از اصفهان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حضرت آیت الله حسین مظاهری صبح امروز در دیدار مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان، اظهار کردند: بسیج یعنی پشتوانه نظام، نظام جمهوری اسلامی که همان اسلام است.

این مرجع تقلید ادامه دادند: الحمدلله همیشه در 40 سال اخیر ولایت فقیه به بسیج می بالیده است، لذا بالاترین افتخار برای بسیج و برای، پشتیبان ولایت فقیه بودن است.

حضرت آیت الله مظاهری با اشاره به توصیه های حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر شناخت وظیفه و عمل به آن، تاکید کردند: توصیه بنده به شما این است که اتحاد و برادری را در مجموعه های خود به وجود بیاورید و از اختلاف که همه چیز را از بین می برد، دوری کنید و به هر اندازه می توانید در مجموعه های ذیل مدیریت خود از اختلاف پرهیز کنید.

معظم له ابراز کردند: امیدواریم که سازندگی خوبی که مورد رضایت و پسند امام زمان(عج) باشد بتوانید در دل بسیجیان ایجاد کنید و دل مقام معظم رهبری را شاد کنید، بنده دلم خیلی می سوزد و ناراحت می شوم که حرف رهبر معظم انقلاب را نمی شنویم و فقط اظهار ارادت می کنیم، البته نه اینکه اظهار اردتمان دروغ باشد، نه، اظهار ارادتمان واقعی است، اما این شناخت وظیفه و عمل کردن به وظیفه و شنیدن حرف ایشان به طور 100 درصد ضربه خورده است.

ایشان تاکید کرد: خوشحال هستم از اینکه می بینم محبت مردم به نظام، همان میزانی است که اگر دوباره رفراندومی برگزار شود، مردم همان رأیی را به این نظام می دهند که اول انقلاب داده بودند.

حجت الاسلام رحمت الله صادقی، مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان نیز در این دیدار، اظهار داشت: ما و مجموعه همکارانمان همچون گذشته بر سر عهد و پیمان خود هستیم و همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در این راستا تا پای جان ثابت قدم می مانیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) با بیان اینکه دشمن با تمام تبلیغات و تلاش هایش در روز 13 آبان شکست خورد، تاکید کرد: در این روز مردم باوجود همه ی ناملایمات و سختی ها که در این ایام شاهد آن هستیم به میدان آمدند که این، نتیجه اعتماد مردم به نظام است.

وی تاکید کرد: انصافا نسل امروز از نسل اول انقلاب خیلی پای کارتر و ولایی تر هستند و این امر در فرمایشات مقام معظم رهبری نیز به وضوح دیده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha