جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی فقیه در فارس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس مردم و مسئولان را در خط امام حسین(ع) دانست و گفت: با همه تلاش های که دشمنان برای از بین بردن عزت نظام مقدس اسلامی کرده، اما تاکنون نتوانسته ضربه ای به این نظام مقدس وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، صبح امروز در مراسم مراسم تقدیر از مسئولان و عوامل اجرایی برگزاری مراسمات دهه اول محرم که با حضور مسئولان شهری، در سالن نماز خانه دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه این بوده که از تلاش های نیروی انتظامی، راهور و نیروهای امنیتی که در تامین امنیت مردم نقش نداشته اند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان فارس افزود: با همه تلاش های که دشمنان برای از بین بردن عزت نظام مقدس اسلامی کرده، اما تاکنون نتوانسته ضربه ای به این نظام مقدس وارد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس ادامه داد: خیلی ناراحت کننده است که دشمنان رسماً بیان می کنند نباید برای امام حسین(ع) عزا بگیرید، البته به این دلیل بوده که آنان نمی دانند همه انسانیت را امام حسین(ع) به جهانیان فهمانده است.

وی تاکید کرد: اگر در همه عالم، خداپرستی و انسانیت مانده است از امام حسین(ع) است، چراکه دلیلی برای ارزش های انسانی در دنیا به جز سیدالشهدا(ع) وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام عنوان کرد: هنگامی که مسیحیان نمی توانند خدا را اثبات کنند، چه کسی به جز امام حسین(ع) انسانیت و مردانگی را حفظ کرده است، و امروز آن کسی که بیان می کند نباید برای امام حسین(ع) عزاداری کرد از انسانیت چیزی نمی داند.

وی، مردم و مسئولان را در خط امام حسین(ع) دانست و خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان در خط امام حسین(ع) بایکدیگر هستند، و از هم جدا نخواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha