پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین از برگزاری همایش بزرگ «راهیان اربعین»، اواخر مهرماه با حضور مسئولین بعثه مقام معظم رهبری، در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در جمع دست اندرکاران اعضای ستاد اربعین حسینی استان قزوین، گفت: مراسم پیاده‌روی اربعین نمایش بزرگ اقتدارشیعیان است، چرا که انسان زمانی که در این مسیر قرار می‌گیرد با شگفتی‌ها و زیبایی‌هایی مواجه می‌شود که بی‌نظیر هستند و همین امر باعث شده تا خیل عظیمی از افراد هر ساله در این مراسم حضور داشته باشند.

دبیر کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین خاطرنشان کرد: این کمیته مبنایی است که کارها به شکل صحیح انجام شده و از موازی کاری به شدت جلوگیری شود و مردمی بودن باید در راس برنامه‌های ما قرار داشته باشد.

حجت الاسلام نظری به برنامه ریزی کمیته فرهنگی در برخی از موکب ها بیان کرد:در سال گذشته این کمیته برنامه های مختلف فرهنگی و تبلیغی در موکب ها را با حضور ارزشمند روحانیون حوزه علمیه قزوین و قم نمازهای جماعت سه وعده و همچنین پاسخگویی به شبهات زائرین و سخنرانی را به خوبی به مرحله اجرایی در آورد.

 معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین، بیان کرد: امسال برشورها و جزواتی نیز برای زائرین در رابطه با زیارت اربعین به چاپ رسیده که بین زائران توزیع خواهدشد.

 وی به برگزاری همایش بزرگ راهیان اربعین پرداخت و بیان کرد: امسال همایش بزرگ راهیان اربعین برای افرادی که به این سفرخواهند رفت، اواخر مهرماه سال جاری و با حضور مسئولین بعثه مقام معظم رهبری برگزارخواهد شد.

500 ارتباط زنده تلویزیونی از مراسم اربعین

 قائم مقام صدا وسیمای مرکز قزوین نیز در ایین جلسه در رابطه با حضور تیم رسانه ای در این مراسم بزرگ، بیان کرد: در سال گذشته 500 ارتباط تلویزیونی از شبکه های مختلف استانی، ملی و فرا بین المللی برای مخاطبین پخش گردید.

مهندس هواسی خاطرنشان کرد: مستند «ردپای جابر» هم از تولیدات شبکه استانی مرکز قزوین در خصوص مراسم پیاده روی اربعین حسینی است که امسال نیز برای بینندگان پخش خواهدشد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha