جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گرامی یادواره دفاع

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس گفت: تلاش همه مردم و مسئولان باید بر این باشد که با نگاه تقویت شاخصه های درونی کشور به ویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد که می تواند همان مصداق اقتصاد مقاومتی باشد، بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

سرهنگ حمیدرضا گرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، وحدت را یکی از دستاوردهای دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: وحدت یکی از دستاوردهای مهم دفاع مقدس است که در سایه ولایت، رهبری امام خمینی(ره)، مردم در کنار نیروهای مسلح و به طبع مسئولانی که مسئولیت قوای مختلف کشور را بر عهده داشته اند، به دست آمده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان فارس افزود: وحدت و اتحاد مردم موجب شد تا در دفاع مقدس بتوانیم در مقابل دنیا ایستادگی کنیم و به پیروزی دست یابیم.

وی با اشاره به لزوم حفظ روحیه ایثارگری و نقش آن در جامعه کنونی، عنوان کرد: حفظ روحیه ایثارگری به ویژه در جوانان ضرورتی بوده که در جامعه فعلی باید مورد توجه قرار گیرد و نیازی که امروز نسبت به دفاع مقدس است، بهره گیری از دستاوردهای بوده که از دفاع مقدس به لطف خداوند به دست آورده ایم.

 گرامی تاکید کرد: امروز باید همه قشرها با اخلاص و رعایت تقوای الهی و با الگو گیری از فرهنگ دفاع مقدس و جایگاه رهبری، وحدت و یکپارچگی را در برابر زیاده خواهی های دشمنان حفظ کنیم.

وی ابراز کرد: تلاش همه مردم و مسئولان باید بر این باشد که با نگاه تقویت شاخصه های درونی کشور به ویژه در حوزه فرهنگ و اقتصاد که می تواند همان مصداق اقتصاد مقاومتی باشد، بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha