سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
موکب اربعین

حوزه/ مدیر حج و زیارت استان بوشهر هزینه صدور ویزای اربعین حسینی را ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: این هزینه شامل ویزا، درمان و بیمه افراد خواهد بود.

عبدالرسول رنجبر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر از صدور روادید در شهر بوشهر برای شرکت در مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: با توجه به این که در سال های گذشته مردم استان برای صدور ویزای سفر به عراق و شرکت در مراسم اربعین مجبور به مراجعه به کنسولگری های سایر استان های همجوار بودند، به جهت کاهش هزینه ها و تسریع در اخد روادید و رفاه حال مردم، هیئت کنسولی عراق برای صدور ویزا در مرکز استان مستقر می شود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر تعداد ثبت نام کنندگان برای سفر به اربعین حسینی از استان بوشهر را هزار و 100 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این ثبت نام از پنجم مهر ماه در دفاتر زیارتی استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 20 دفتر زیارتی در استان بوشهر مشغول فعالیت و ثبت نام زائران هستند، اظهار داشت: علاوه بر آن 11 دفتر موقت هم سراسر استان برای سرعت بخشیدن به این کار و رفاه حال مردم ایجاد شده است.

رنجبر هزینه صدور ویزای اربعین حسینی را 377 هزار و 700 تومان عنوان کرد و گفت: این هزینه شامل ویزا، درمان و بیمه افراد خواهد بود.

مدیر حج و زیارت استان بوشهر داشتن ویزا برای ورود به کشور عراق و شرکت در مراسم اربعین حسینی را ضروری دانست و گفت: زائران استان بوشهر برای عزیمت به کشور عراق از مرز شلمچه خروج خواهند کرد و لازم است برای خروج زائران گذرنامه و ویزای خود را به همراه داشته باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha