سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آقامیری

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر از قرار گرفتن ۱۲ طلبه بوشهر در بین استعدادهای برتر حوزه های علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، پیش از ظهر امروز مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی آقامیری، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به ارائه گزارشی از عملکرد این مدرسه در سال تحصیلی گذشته پرداخت.

وی اظهار داشت: از زمان حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در استان الحمدلله این مدرسه یک روال صعودی و پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته و یک سری برنامه ها در این مدرسه نهادینه شده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری جلسات اخلاق و تربیت طلاب ممتاز و استفاده از این طلاب به عنوان استادیار را نمونه ای از این کارها عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته این مدرسه میزبان یکی از شهدای گمنام بود که همچون نگین در وسط مدرسه قرار دارد و تجلی روح ایثار و شهادت است.

حجت الاسلام آقامیری از برگزاری طرح جامع تربیتی در مدرسه خبر داد و گفت: این طرح از سال گذشته در مدرسه شروع شده و برنامه های آن اجرا شد و امسال هم به صورت کامل تر آن را اجرا می کنیم.

وی راه اندازی اردوی اربعین حسینی برای سومین سال در مدرسه، انتخاب این مدرسه به عنوان مدرسه قرآنی را از دیگر برنامه های سال گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: سال گذشته به همت و تلاش های صورت گرفته مدرسه علمیه امام(ره) بوشهر به عنوان مدرسه قرآنی انتخاب شد و در حال حاضر طلاب این مدرسه مشغول حفظ چهارمین خود از قرآن کریم هستند که این خود برگ زرینی برای مدرسه محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزاری جلسات مباحثه، راه اندازی کرسی های آزاداندیشی، راه اندازی کانکس های امر به معروف و نهی از منکر، برگزیده شدن تعداد چهار نفر از طلاب مدرسه در کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری و  انتخاب 12 نفر از طلاب این مدرسه در بین استعدادهای برتر طلاب حوزه های علمیه کشور را از مهمترین برنامه ها و افتخارات این مدرسه دانست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha