جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توقف و تعطیلی کار انسان را به جایی نمی رساند، گفت: اولین عنصر داشتن عزم و جدیت در کار است بنابراین وقت خود را هدر ندهید؛ طلبه اگر منظم نباشد نمی تواند به آن شخصیت حقوقی دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دین خدا در مجموعه قرآن و کتاب های آسمانی، انبیاء و ائمه اطهار عنصر کمال بخشی است و این اساس نظام بشری می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: بعد از انبیاء و ائمه اطهار(ع) روحانیت رابطه فیض و هدایت از سوی خداوند است و همان طور که انبیاء و ائمه(ع) واسطه فیض هستند، روحانیت هم از چنین مقامی برخوردار است.

وی، دین را شخصیت حقوقی روحانیت عنوان کرد و ابراز داشت: همین که طلبه هستید، نشان از کشف اراده و خیر خداوند به شما است و در این شرایط باید شخصیت حقیقی خود را در تراز با شخصیت حقوقی خود، قرار دهید.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه روحانیت نور است و هم جامعه را منور می کند اظهار داشت: این کار نیاز تبدیل شخصیت حقیقی به حقوقی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خطاب به طلاب گفت: همه شما برای موفقیت وارد به حوزه علمیه شده اید و شرط رسیدن به این موفقیت کار و تلاش و جدیت، قوت و وقت گذاشتن و چشم پوشی و دل کندن از بسیاری از مسائل است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه توقف و تعطیلی کار انسان را به جایی نمی رساند، اظهار داشت: اولین عنصر داشتن عزم و جدیت در کار است، بنابراین وقت خود را هدر ندهید؛ طلبه اگر منظم نباشد نمی تواند به آن شخصیت حقوقی دست پیدا کند.

وی اظهار داشت: در بین طلاب و اساتید کسانی موفق بوده اند و هستند که در کار خود جدیت داشته باشند، از این رو کار و تلاش و عزم باید در یک مسیر صحیح باشد و راه و روش را شناخت.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: این کتاب ها ظرف حرکت برای طلاب است و اساتید نیز راه را به شما نشان می دهند، لذا قدردان تلاش ها و زحمات اساتید خود باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha