شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دبیران تشکل های دانشجویی بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ ایجاد جبهه مقاومت دانشگاهی نیازمند چند اصل است که اولین آن، حرکت در مسیر مقام معظم رهبری که همان راه حضرت امام راحل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در نشست با دبیران تشکل های دانشجویی بوشهر با بیان اینکه نیمه اول امسال برای کشور سخت، پیچیده و پرفراز و نشیب بود و شش ماهه دوم هم همچنین خواهد بود، اظهار داشت: فرایند عملکرد دشمنان در شش ماهه اول سال علیه کشور نظام، مقدمه‌ی شش ماه دوم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: با توجه به عمده فعالیت مراکز آموزشی در نیمه دوم سال، بخش عظیمی از آیتم های تهاجم دشمنان بر فضاهای آموزشی متمرکز خواهد بود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: به همین خاطر باید یک جبهه مقاومت دانشگاهی قوی در مقابل تهاجم جهان استکبار ایجاد و در این زمینه آمادگی لازم کسب شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تصریح کرد: ایجاد جبهه مقاومت دانشگاهی نیازمند چند اصل است که اولین آن، حرکت در مسیر مقام معظم رهبری است که همان راه حضرت امام راحل است و باید دارای هفت ویژگی اسلامیت، انقلابی بودن، استکبار ستیزی، بصیرت افزایی، هوشمندی زمان شناسانه، وحدت تمامی نیروهای انقلابی و حضور در صحنه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ما در مقابل تهاجم جهان استکبار، با سه لایه‌ی مهاجم مواجه هستیم، تصریح کرد: لایه اول، مهاجم رسمی و پیدای خارجی مثل آمریکا و انگلیس است، لایه‌ی دوم لایه نیمه پیدای مرتبط با کشورهای مرتجع و مزدوران داخلی آنهاست و لایه‌ی سوم لایه پیدا و پنهان داخلی است که پیدای آن، مسئولان ناکارآمد و پنهان آن، افراد سودجویی هستند که دنبال منافع شخصی خود می باشند.

وی افزود: دشمنان تمام توان خود را گذاشته اند و همه نیروهای خود و همه شیوه های لازم که مکمل هم هستند را به کار گرفته اند که نظام جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورند به همین خاطر باید خط مقاومت دانشگاهی به عنوان خط اول ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه جهان استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال تهاجم نظامی بر علیه کشور نیست، خاطر نشان نمود: آخرین خط تهاجم جهان استکبار، تحریم اقتصادی است تا پیوند جامعه با رهبریت از بین رود و وقتی این جدایی صورت گرفت، جامعه را مدیریت کرده و در مسیر براندازی نظام قرار دهند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در مقابل تهاجم اقتصادی دشمنان، مسئولین در خط مقدم مبارزه هستند، افزود: اولین راهکار در مقابل تهاجم دشمنان این است مسئولین، دانشجویان و نیروهای انقلابی ماهیت تهاجم را بشناسند، آن را افشا کرده و به اطلاع مردم برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تأکید بر وحدت و همدلی تشکل های دانشجویی، اظهار داشت: تشکل های دانشجویی باید با وحدت، همدلی، تحمل و شرح صدر در کنار هم باشند و این وحدت به همان خط مقاومت دانشجویی منتج شود.

وی با بیان اینکه اگر تشکل ها تنها به خودشان بپردازند خط آتش ضعیف خواهد شد، افزود: تشکل های دانشجویی باید با نگاهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، متحد و همدل در کنار هم باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha