چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اجتماع اربعین

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی روز عزت امت اسلامی و حقارت و بدبختی دشمنان دین است، گفت: این حضور میلیونی کاخ های ظلم و ستم، بدخواهان و دشمنان دین را می لرزاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه  از مازندران، حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران امروز در دیدار دستاندرکاران مراسم اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی فرصتی دیگر برای نشان دادن عزت و عظمت حسینی به جهانیان است.

وی با بیان این که هر ساله میلیون ها انسان عاشق و دلداده از کشورهای مختلف جهان برای زیارت مرقد مطهر سید و سالار شهیدان عازم کربلا معلی می شوند، افزود: خلق آن حماسه عظیم در تاریخ بی نظیر است.

حجت الاسلام شکریان با تأکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی روز اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: نباید با برخی اقدامات اداری، مسیر را برای زائران حسینی سخت کنیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان در سال های اخیر همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در این اجتماع عظیم به کار گرفتند، گفت: اما عشق به امام حسین(ع) زمینه حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی با عظمت را فراهم کرده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی نمایش اقتدار امت اسلامی در برابر توطئه گران و دشمنان دین و اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود در این اجتماع عظیم حسینی نشان می دهند که آرمان ها و ارزش های حسینی همچنان زنده و پویا است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که دشمنان و معاندان دین با اجیر کردن تررویست های تفکیری تلاش کردند تا مسیر حضور  زائران اربعین حسینی را ناامن کنند، بیان داشت: امت اسلامی به ویژه ملت ایران با قدرت در این راهپیمایی با عظمت حضور یافتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی روز عزت و عظمت امت اسلامی و حقارت و بدبختی دشمنان دین است، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی کاخ های ظلم و ستم، بدخواهان و دشمنان دین را می لرزاند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان با ایجاد و ساماندهی گروه های تروریستی تلاش کردند جنگی طولانی مدت میان شیعه و سنی به راه بیاندازند، تصریح کرد: هوشیاری و بصیرت امت اسلامی به ویژه مدیریت صحیح ایران اسلامی سبب شکست توطئه دشمنان در منطقه شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که هیچ قدرتی نمی تواند مانع از تقویت و جهانی شدن فرهنگ حسینی شود، تصریح کرد: در شرایطی که همه دشمنان دین برای ضربه زدن به اسلام و اهل بیت(ع) هم قسم شده بودند، اجتماع عظیم اربعین حسینی همه توطئه های دشمنان علیه دین و اهل بیت(ع) را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در سایه راهپیمایی اربعین حسینی حقانیت نهضت حسینی بیشتر برای ملت های جهان روشن شده، خاطرنشان کرد: این حضور حماسی و میلیونی نمادی از عشق و ارادت خالصانه ملت ها به امام حسین(ع) است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha