جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه نکا

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند، گفت: این انقلاب و نظام دینی با حضور در صحنه مردم به پیروزی رسید و امروز مسئولان باید دغدغه های معیشتی مردم را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی با جمعی از مسئولان شهرستان نکا بر ضرورت خدمت صادقانه به مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان از همه توان خود برای خدمت بی منت به مردم بهره گیرند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسئولان نباید دغدغه ای جز خدمت به مردم داشته باشند، خاطر نشان کرد: رفع مشکلات و آلام مردم باید مهم ترین برنامه مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که مردم مهم ترین صاحبان نظام و انقلاب اسلامی هستند، گفت: این انقلاب و نظام دینی با حضور در صحنه مردم به پیروزی رسید و امروز مسئولان باید دغدغه های معیشتی مردم را رفع کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، افزود: باید با وحدت و همبستگی ملی از مشکلات به وجود آمده عبور کنیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه با اشاره به این که امروز کشورمان در یک جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارد، گفت: تنها راه برون رفت کشور از این جنگ اقتصادی مدیریت جهادی و تفکر انقلابی است.

حجت الاسلام لائینی همچنین با بیان این که ظرفیت های بسیار ارزشمندی در کشورمان وجود دارد که می توان با تکیه بر آن از مشکلات عبور کرد، تصریح کرد: متأسفانه از این ظرفیت ها به خوبی استفاده نمی شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی ها فکر می کنند با فشارهای اقتصادی می توانند از ملت ایران امتیاز بگیرند، خاطرنشان کرد: این ملت پرورش یافته مکتب حسینی هستند و هیچ گاه زیر بار ظلم و زیاده خواهی دشمنان نخواهند رفت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران همواره پای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند، گفت: این ملت با غیرت در چهار دهه اخیر ثابت کردند که هیچ گاه زیر باز زیاده خواهی های دشمن نخواهند رفت.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که مسئولان مراقب فریب طرف اروپایی باشند، تصریح کرد: نباید دل به وعده های نسیه و توخالی اروپایی بست، بلکه باید از توان داخلی برای رفع مشکلات بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که علت دشمنی، تحریم و تهدید آمریکا  به خاطر این است که اسلام و انقلاب اسلامی سیلی خورده، افزود: آمریکا قبل از انقلاب منافع زیادی در ایران داشت که با پیروزی انقلاب همه منافع او از دست رفت؛ به حول قوه الهی ملت ایران با شکست تحریم اقتصادی سیلی محکم دیگری به آمریکا خواهد زد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha