پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی  در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

حوزه/ امنیت نعمتی بسیار بزرگ و بستر همه پیشرفت ها است. در روایتی معصوم(ع) فرموند: « مردم به سه چیز محتاج اند که یکی امنیت،دیگری عدل و فراوانی نعمت و ارزانی است».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، گفتند: امروز در مجلس در مورد بحث «اف ای تی اف» غوغا است. گفتیم اجرای آن برای کشور ضرر دارد و اگر اجرا شود بدتر از برجام است. مردم باید نسبت به این مسائل حساس و هوشیار باشند.

ایشان برخدمت رسانی به جامعه اسلامی تأکید کردند و گفتند: امنیت نعمتی بسیار بزرگ و بستر همه پیشرفت ها است. در روایتی معصوم(ع) فرموند: « مردم به سه چیز محتاج اند که یکی امنیت،دیگری عدل و فراوانی نعمت و ارزانی است».

این مرجع تقلید افزودند: حضرت علی(ع) فرمودند« مردم قدر نعمت سلامت، امنیت و امر به معروف را نمی دانند»؛‌ نیروی انتظامی توانسته در برقرار کردن امنیت همه تلاش خود رابکار بگیرد و کارنامه خوبی از خود به یادگار بگذارد.

معظم له با بیان اینکه غیرت، معنویت و شجاعت در مسئولین نیروی انتظامی وجود دارد،‌اظهارداشتند: مشکلی که الان است،‌بحث بدحجابی است. این مسئله درست رعایت نمی شود. متأسفانه حال و روز کشور در بحث بد حجابی کم کم شبیه به دوران قبل از انقلاب  می شود .

 ایشان افزودند: این روزهای شاهد اتفاق مهم در مورد گوش مالی دادن نظام به نیروهای تروریستی هستیم، لازم است از این مسئله از مسئولین نظام قدردانی کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha