جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که روحانیت باید امید را در جامعه اسلامی ترویج کند، گفت: جامعه ای که به آینده امیدوار باشد، پویا و با نشاط است و در برابر توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران سه شنبه شب در نشست جمعی از طلاب و روحانیان شهرستان قائمشهر به رسالت مهم روحانیت در دهه چهارم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: وظیفه مهم امروز روحانیت دفاع از انقلاب و دستاوردهای چهل ساله آن است.

وی با بیان این که دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب به دنبال تضعیف دستاوردهای آن در جامعه است، افزود: دشمن می کوشد این دستاوردها را ناچیز جلوه دهد تا بتواند از این طریق بذر ناامیدی را در جامعه بکارد.

حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که روحانیت باید امید را در جامعه اسلامی ترویج کند، خاطرنشان کرد: جامعه ای که به آینده امیدوار باشد، پویا و با نشاط است و در برابر توطئه دشمن ایستادگی و مقاومت می کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن با کاشتن بذر ناامیدی در جامعه به دنبال القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی در میان مردم است، تصریح کرد: باید با تبیین صحیح دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بخش های مختلف، این توطئه خطرناک دشمن را خنثی کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل با مقایسه با گذشته نیست، خاطرنشان کرد: این سطح پیشرفت در سایه چهل سال تحریم و فشار غرب به ویژه آمریکا به دست آمده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که هر کشوری جای ایران اسلامی بود هیچ گاه نمی توانست به چنین جایگاهی دست پیدا کند، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان و ظرفیت جوانان ایرانی امروز توانسته به یکی از کشورهای قدرتمند جهان در عرصه های مختلف تبدیل شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن نیز از این همه پیشزفت و توسعه ایران اسلامی مات و مبهوت است، بیان داشت: فشارها و تهدید هایی که امروز از سوی آمریکا علیه ملت ایران صورت می گیرد به دلیل اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رسالت روحانیت در شرایط امروز جامعه بسیار سنگین تر شده، گفت: روحانیت باید در خطبه ها و منبرهای خود، ضمن دفاع از انقلاب و نظام اسلامی، دستاوردهای چهل ساله نظام را به صورت مقایسه ای برای مردم تبیین و تشریح کند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم باید با این دستاوردها و اقدامات ارزشمند به خوبی آشنا شوند، خاطرنشان کرد: روحانیت به دلیل نفوذ فکری که در جامعه دارد می تواند نقش بسیار مؤثری در تبیین این دستاوردها ایفا کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در پایان افزود: دشمنان ملت ایران باید بدانند که روحانیت با بصیرت و انقلابی همواره هوشیار و بیدار است و با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه هجمه ها و توطئه های آنها علیه انقلاب را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha