جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه امام صادق قائمشهر

حوزه/ حجت الاسلام سلیمانی، مردمی بودن را یکی از مهم ترین شاخصه های روحانیت شیعه برشمرد و خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه همراه و همگام بودن با مردم را همواره افتخاری برای خود دانسته و می داند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام  محمد صادق سلیمانی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر، سه شنبه شب در نشست طلاب و روحانیت این شهرستان، به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت اشاره کرد و گفت: مردم و روحانیت در طول تاریخ یک پیوند عمیق و مستحکمی با هم داشته و دارند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که درب منازل علما همواره به سوی اقشار مختلف مردم باز بوده است، افزود: علما و روحانیت همیشه مدافع حقوق به حق مردم بودند و در این مسیر تلاش های بسیاری انجام دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران، مردمی بودن را یکی از مهم ترین شاخصه های روحانیت شیعه برشمرد و خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه همراه و همگام بودن با مردم را همواره افتخاری برای خود دانسته و می داند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) کوتنا قائمشهر با اشاره به این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی نیز به رهبری روحانیت و همراهی مردم به پیروزی نهایی رسید، تصریح کرد: در چهار دهه اخیر نیز همراهی مردم و روحانیت موجب استحکام و بقای انقلاب و نظام اسلامی شده است.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که مشکلات و بحران های بسیاری در چهل سال اخیر متوجه کشورمان شده، افزود: وحدت و همبستگی میان مردم و روحانیت شکست سنگینی را برای دشمنان و بدخواهان انقلاب رقم زده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف نهایی دشمن فاصله میان مردم و روحانیت بوده، گفت: اما پیوند عمیق میان مردم و روحانیت همواره سد محکمی در برابر نفوذ و توطئه دشمنان در کشور بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با بیان این که روحانیت با آگاهی دادن به جامعه بسیاری از نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرده، افزود: اگر حضور در صحنه و هوشیاری روحانیت نبود، دشمن در دهه های اخیر به اهداف خود در کشورمان دست پیدا می کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به این که دشمن همواره روحانیت را سدی در برابر نفوذ خود در جامعه اسلامی می داند، گفت: روحانیت با پرچم داری خود از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز ثابت کرده که در دفاع از اسلام و انقلاب ثابت قدم است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت پس از دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی هنوز هم آماده خدمت به دین و انقلاب است، خاطرنشان کرد: روحانیت به عنوان ادامه دهندگان مسیر انبیاء و اولیای الهی در هر شرایطی آماده دفاع از دین و ارزش های اسلامی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قائمشهر با تأکید براین که دشمن نمی تواند با تبلیغات دروغین جایگاه مردمی روحانیت را خدشه دار کند، گفت: روحانیت با بصیرت و انقلابی پشتوانه مطمئن و محکمی برای انقلاب و نظام اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است.

وی با بیان این که دشمن از پیشرفت های خیره کننده نظام اسلامی بسیار عصبانی و هراسان است، افزود: به همین دلیل می کوشد به هر طریق ممکن این پیشرفت ها را نادیده گرفته و انقلاب را تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز ما نباید در عرصه تبلیغ و دفاع از انقلاب از دشمن عقب تر باشیم، بیان داشت: باید همه ظرفیت های تبلیغی حوزه و روحانیت در خدمت به انقلاب و دستاوردهای آن قرار گیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha