پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور ریشه فرهنگی دارد گفت: تهاجم فرهنگی دشمن یک تهاجم بسیار گسترده و همه جانبه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان نیروی انتظامی، دادگستری و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد با بیان اینکه تهاجم فرهنگی دشمن یک تهاجم بسیار گسترده و همه جانبه است گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌بندد که بتواند زمینه‌ای فراهم کند تا ارزش‌ها و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی مردم ما را از بین ببرد و اگر ما از این توطئه دشمن غافل بمانیم قطعا با مشکل مواجه می‌شویم.

امام جمعه یزد با اشاره به مشکلات موجود کشور، افزود: اگر در این شرایط همه با یکدیگر متحد می‌شدیم و برای رفع مشکلات با دغدغه و دلسوزی حرکت می‌کردیم قطعا بسیاری از مشکلات برطرف می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی کشور ریشه فرهنگی دارد خاطر نشان کرد: همین الان هم باید در کنار توجهی که به مباحث اقتصادی داریم، باید به تقویت فرهنگ جامعه هم توجه کنیم و در راستای تقویت فرهنگ دلسوزی برای کشور و دیگر همنوعان، تقویت فرهنگ کار، تقویت فرهنگ دینی و اسلامی و تقویت فرهنگ زندگی انسان در عرصه‌های مختلف برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد در پایان تصریح کرد: اگر فرهنگ کار، تعهد، پایبندی به قانون و موارد مختلف دیگر را به نحو درست تقویت می‌کردیم، قطعا الان شاهد چنین مشکلاتی در عرصه اقتصاد نبودیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha