جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم محمد بیگی

حوزه/ رئیس بنیاد حجاب وعفاف استان قزوین از استقرار گروه جهادی شهید حجت اسدی در کربلای معلی ومسیر نجف به کربلا در مراسم ار بعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، دکتر فاطمه محمد بیگی، در جلسه هم اندیشی برنامه های اربعین حسینی گروه جهادی شهید حجت اسدی گفت: این موکب یکم آبان ماه عازم کربلا شده و تا هشتم آبان در شهر کربلا، شارع جمهوری، چهارراه میثم تمارمستقر بوده و به ارائه خدمات می‌پردازد.

محمد بیگی خاطرنشان کرد: ۱۲ تا ۱۵ نفر در این موکب به فعالیت خواهند پرداخت که شامل ۳پزشک، ۲داروساز و ۵ پرستار هستند.

وی اظهار کرد: ویزیت رایگان زائران و ارائه داروهای اورژانس از جمله خدمات این موکب است.

رئیس بنیاد حجاب وعفاف استان قزوین تصریح کرد: بیش از ۴۰ میلیون تومان انواع دارو و تجهیزات پزشکی آماده شده و دیروز به سمت مقصد حرکت کرده است، قسمتی از بودجه دارویی با کمک‌های مردمی و رایزنی با خیرین تهیه شده که این مقدار تا امروز به ۳میلیون تومان می‌رسد.

خانم محمد بیگی عنوان کرد: گروه جهادی شهید حجت اسدی در قالب این گروه نخستین تجربه حضور در پیاده روی اربعین را دارد، اما افراد این گروه سال‌های گذشته نیز در گروه‌های جهادی حضور داشتند.

وی بیان کرد: جریان اربعین همه مومنان را متحد می کند تا با یک شعار و یک حرکت به آن هدف اساسی که نابودی رژیم اشغالگر قدس و نابودی اسرائیل است، برسند. زیرا تا تجمیع مومنان و مسلمانان ایجاد نشود تحقق شعار امام راحل سخت و امکان پذیر نخواهد بود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha