پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از اتحاد امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان است، گفت: کسانی که در دنیای امروز به دنبال عدالت و معنویت هستند می توانند با حضور در این اجتماع عظیم آن را بیابند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی، ساری امروز در جمع طلاب این مدرسه علمیه با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی این اجتماع میلیونی را نمادی برای اتحاد، یکرنگی و همدلی امت اسلامی دانست.

وی افزود: علیرغم سانسور شدید رسانه ای دشمنان در پوشش عظمت اربعین حسینی، اما هر زائر خود به عنوان یک رسانه عمل می کند و این ظرفیت عظیم و میلیونی را اطلاع رسانی می کند.

حجت الاسلام صالحی، عدم پوشش رسانه ای اجتماع اربعین حسینی از سوی رسانه های جهان را نشان دهنده عصبانیت آنها از  چنین حضور بی نظیری است، خاطرنشان کرد: دشمنان همه اقدامی در توان داشتند برای حضور کمرنگ مردم انجام دادند.

وی با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی جلوه ای از اتحاد امت اسلامی در برابر توطئه دشمنان است، تصریح کرد: کسانی که در دنیای امروز به دنبال عدالت و معنویت هستند می توانند با حضور در این اجتماع عظیم آن را بیابند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که امروز نمادی از حکومت مهدوی در مسیر کربلا در جریان است، بیان داشت: اجتماع عظیم اربعین حسینی نمونه ای از حکومت مهدوی در آخرالزمان است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که باید از این موهبت الهی و فرصت طلایی به نفع اسلام ناب و اهل بیت(ع) بهره گیریم، تصریح کرد: باید پیاه روی اربعین حسینی را به صحنه دفاع از اسلام و اهل بیت(ع) تبدیل کنیم.

وی با بیان این که دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) نمی توانند این حضور میلیونی و خودجوش ملت ها را در اربعین حسینی تحمل کنند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در سال های اخیر به طرق مختلف تلاش کنند از عظمت این اجتماع بکاهند اما همواره شکست خوردند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که با هیچ قلم و زبانی نمی توان عشق و ارادت ملت ها به امام حسین(ع) را توصیف کرد، خاطرنشان کرد: این که فردی کیلومتر ها مسیر نجف تا کربلا را با پای پیاده میپیماید چیزی جز عشق و علاقه به سید و سالار شهیدان نیست.

وی با اشاره به این که دنیا از درک چنین حقیقتی عاجز است، تصریح کرد: عشق به امام حسین(ع) حد و مرز نمی شناسد و امروز به وضوح این مسأله را در پیاده روی اربعین با حضور ملت های غیر مسلمان می بینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha