سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مجله آینه یونان

حوزه/ حوزه/ رايزني فرهنگي ايران در يونان يازدهمين شماره نشريه فرهنگی، هنری، اجتماعی «آینه» را به دو زبان یونانی و انگلیسی در ۶۰ صفحه منتشر كرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رايزني فرهنگي ايران در يونان يازدهمين شماره نشريه فرهنگی، هنری، اجتماعی «آینه» را به دو زبان یونانی و انگلیسی در 60 صفحه منتشر كرد.

«شهر سوخته، نشانه‌ای بر وجود شهری ماقبل تاریخ»، «آمریکا همچنان عامل بروز حملات تروریستي در جهان»، «دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای در پي حملات تروریستی در اهواز»، «انتخاب جوان ایراني در هیأت داوران فستیوال بین‌المللی فیلم و سینمای کودک»، «بازگشت لوح هخامنشي به ایران»، «هفته فیلم‌های اروپایي در ایران»، «حضور رايزني فرهنگي ایران در فستیوال بين‌‌المللی تسالونیک»، «آغاز سال جدید تحصیلی آموزش زبان فارسی در رایزني فرهنگي ايران در آتن»، «نمایشگاه فرهنگ «ایران سرزمین فرهنگ و هنر» در شهر لیواذیا»، «سخنان کوتاه از مولای متقیان علی(ع)»، «عاشورا، نبرد حق و باطل»، «ایران و روسیه همکاری استراتژیک در امور سوریه دارند»، «حمایت‌های آمریکا از آل سعود در قضیه یمن»، «چرا قیام عاشورا نسبت به سایر قیام‌ها متفاوت است؟» و ...  عناوین مطالب اين شماره از نشريه «آينه» هستند.

گفتني است؛ مجله «آینه» تنها مجله‌ای است که به زبان یونانی توسط جمهوري اسلامي ایران منتشر می‌شود و دیدگاه‌ها و مطالب متنوع فرهنگی كشورمان را به زبان یونانی در جهان منتشر می‌کند.

همچنين این مجله برای بیش از يك هزار و 450 نفر از شخصیت‌های فرهنگی، علمی، دینی، هنری و مراکز فرهنگی و اجتماعی و تعدادی از شخصیت‌های رسانه‌ای از طریق ایمیل ارسال می‌شود. علاوه بر آن، با قرار دادن متن نشريه روی سایت یونانی رايزني فرهنگي كشورمان و انتشار در صفحات مجازی در شبكه‌هاي اجتماعي، یونانی‌زبان‌های مقیم دیگر کشورها در اروپا و آمریکا نیز به نشريه «آينه» دسترسی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha