پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حکیمیان

حوزه/ عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، یکی از مهم ترین الزامات ایستادگی در برابر استکبار جهانی را ارتقای سطح کارآمدی نظام مدیریتی کشور دانست.

حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که کینه و شرارت دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی تمام شدنی نیست، اظهار داشت: در چنین شرایطی ما باید برای مقابله با مشکلات و کاهش آسیب ها و چالش ها در کشور به دنبال افزایش کارآمدی مسئولان و دولتمردان باشیم.

وی افزود: واقعیتی که وجود دارد این است که متاسفانه این دولت برای شرایط عادی ساخته شده و دولت شرایط خاص و بحرانی نیست و لذا ما نیازمند مدیران بحران هستیم که در لحظه بتوانند تصمیم گیری درستی داشته باشند و این مساله لازمه مقابله ما نظام سلطه است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی همچنین بیان داشت: از سویی می بایست تاکید بر ساده زیستی و پرهیز از زندگی اشرافی در بین مدیران و کارگزاران نظام همواره جدی و پررنگ باشد تا مردم به خاطر زندگی تجملاتی برخی مسئولان دچار یأس و سرخوردگی نشوند.

وی گفت: در این بیان باید تاسف خورد از این بابت که برخی خواص از مقام معظم رهبری چندان متابعت ندارند هر چند که به لطف الهی اکثریت مردم ما همراه و آگاه و بصیر هستند اما خود این مساله نیز آفت جدی در مسیر مبارزه ما با نظام سلطه به شمار می رود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha