پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
۱۳آبان

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع برائت از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر دعوت می‌نماید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت یوم الله سیزده آبان به این شرح است:

بسم الله قاصم الجبارین

در تقویم انقلاب اسلامی کم نیستند روزهایی که از ایام الله بوده و مسؤولیت یادآوری آنها وظیفة الهی سیاسی همة ماست، بی‌تردید در شمار این روزهای خدایی، سیزدهم آبان یکی از مهمترین آنهاست، سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام«قدس سره» در سال 1343، شهادت نونهالان دانش آموز در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 یادآور خط مستمر جهاد و استقامت در دفاع از آرمان‌های اصیل اسلامی، ملی ماست.
حضور دشمن شکن ملت بزرگ در حمایت از راه پرفروغ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی«قدس‌سره‌الشریف» تحت رهبری داهیانه و عزت آفرین خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظله العالی» تأکید بر استحکام عهد و پیمانی است که در نیم قرن اخیر سرنوشت نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده، موجب دمیدن روح امید در مسلمین منطقه و مستضعفین عالم شده است.
فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبرین رونق بیشتری یافته است فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشة انقلاب اسلامی ماست.
راستی مگر ندای مرگ بر آمریکا، لعن و نفرین خروشان مظلومین جهان علیه دولتی پرمدعا و ظالم نیست؟ مگر طنین کوبندة مرگ بر آمریکا صدای بر آمده از شور مشتی هیجان زده است که با احساس کور معدودی مجذوب یا مرعوب، از صحیفة نورانی انقلاب برافتد؟
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان که یادآور تبعید ظالمانة امام راحل عظیم الشأن، پرپرشدن لاله‌های دانش آموز در آستانة پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیرت محور و استقامت پیشه می‌باشد؛ همگام با امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع برائت از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر دعوت می‌نماید.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم - 97/8/12

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha