پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیره نبوی

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه پیاده سازی سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) انسان را به سرمنزل سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می سازد، گفت: تعالیم سیره نبوی ضامن سعادت بشریت در تمام دوران هاست.

                                                               

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) «رحمة للعالمین» است، گفت: سیره زندگانی آن حضرت سرشار از اخلاق و مهروزری است و امروز می توانیم با عمل به سیره ایشان بسیاری از ناهجاری های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه پیاده سازی سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) انسان را به سرمنزل سعادت دنیوی و اخروی رهنمون می سازد، بیان داشت: تعالیم سیره نبوی ضامن سعادت بشریت در تمام دوران هاست.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با اشاره به اینکه هدف از بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) تکمیل مکارم و فضائل اخلاق بوده است، خاطر نشان کرد: تعالیم روح بخش دین مبین اسلام نجات بخش بشر امروز در برابر آسیب ها و ناهنجاری های اخلاقی اجتماعی است .

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر اینکه جهان اسلام امروز بیش از گذشته نیازمند وحدت و همدلی مسلمین است، تصریح کرد: مسلمین امروز باید با اتحاد و همدلی منادی سیره نبوی در جهان باشند و از تعالیم انسان ساز قرآن در راستای نهادینه کردن مهرورزی و فضائل اخلاقی در جهان بهره گیرند .

وی در پایان با بیان اینکه وحدت و همدلی مسلمین از اصول فرهنگ قرانی و سیره نبوی است، افزود: پیامبر گرامی اسلام(ص) همواره بشریت را به وحدت و اتحاد حول محور توحید، عدالت و آزادگی فرا خوانده است، لذا ضرورت دارد مسلمین جهان با اتحاد و همدلی در مسیر تحقق اهداف قرآن و رسالت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) گام بردارند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha