سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شهر سَون - اِ- لوآر فرانسه

حوزه/ مسئولان شهری سَون - اِ- لوآر فرانسه اعلام کردند که به علت عدم وجود نظارت و کنترل نیروی های امنیتی و پلیس، کلیساها در این منطقه روز به روز مورد سرقت و تخریب واقع می شوند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از  , fdesoucheبه نقل از ساکنین و با استناد به گزارشات واصله از شهرستان سَون - اِ- لوآر فرانسه، در چند ماه گذشته آمار سرقت و تخریب کلیساها در این منطقه به طرز چشمگیری رو به افزایش است.

طبق آخرین گزارش روز یکشنبه گذشته دو کلیسای بزرگ این شهر Uchon و Chapelle حوالی ساعت 11 صبح توسط افرادی ناشناس با چهره های پوشیده  به طور کامل تخلیه شد و سارقان حتی درب اصلی کلیسا را نیز از جای خود کنده و با خود بردند.

این در حالی است که حدود یک ماه گذشته نیز موردی مشابه در یکی دیگر از محله های این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن سارقان کلیه اشیاء قیمتی و مجسمه های یک کلیسا را با خود برده و دیوار نوشته هایی حاوی الفاظ رکیک بر روی دیوار های اصلی این کلیسا نوشتند.

مسئولان این شهر ضمن ابراز تاسف، به عدم کارآمدی خود و نیروهای امنیتی و پلیس این شهر اقرار کردند و از مقامات پاریس خواستند تا هرچه زود تر راه حلی مناسب برای مقابله با این اقدامات اتخاذ کنند.

لازم به ذکر است که، سَون - اِ- لوآر  هفتاد و یکمین شهرستان فرانسه است، این شهرستان کوچک با جمعیتی بالغ بر 556 هزار نفر در ناحیه بوگین فرانسه واقع شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha