شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حکمت حکیمی فر

​حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار گفت: اكنون به‌ واسطه‌ شرایط خاص جهان اسلام، نیاز به وحدت شدت گرفته است، زیرا اكنون در برابر وحدت، گروه‌هاى مختلفى در تلاش هستند كه به علل و بهانه‌هاى متفاوتى آن را خدشه دار كرده و مسلمین را روبروی یكدیگر قرار دهند.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: وحدت و جلوگیرى از درگیرى‌هاى درونى از نیازهاى اصلى و همیشگى جامعه اسلامى بوده است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار تصریح کرد: اكنون به‌ واسطه‌ شرایط خاص جهان اسلام، نیاز به وحدت شدت گرفته است، زیرا اكنون در برابر وحدت، گروه‌هاى مختلفى در تلاش هستند كه به علل و بهانه‌هاى متفاوتى آن را خدشه دار كرده و مسلمین را روبروی یكدیگر قرار دهند.

این استاد حوزوی ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر نقشه‌هاى دشمن در ایجاد جنگ و درگیرى میان مسلمانان به دست برخى حكام وابسته در حال اجراست و اوضاع اسفبار یمن چنان‌ كه ذكر خواهد شد، نشانى آشكار بر این مدعاست.

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه سخنان خود افزود: دشمنان وحدت مشخصا كسانى هستند که در جهت هدم اسلام و صدمه به اصل آن حركت مى‌كنند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار یادآور شد: در حال حاضر دشمنان جهان اسلام از جمله رژیم صهیونیستى، آمریكا و انگلیس در راس دشمنان وحدت قرار دارند و بسیارى از دیگر حركت‌هاى ضد وحدت در داخل و خارج از كشورهاى اسلامى را اینان رهبرى و مدیریت مى‌كنند.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود اظهار داشت: حركتى ضد وحدت و به نفع ایجاد خونریزى میان مسلمانان را نمى‌توان یافت مگر آن كه مورد حمایت همین سران استكبار و شرك عالمى قرار دارند و مستكبران عالم به طرق مختلف در جهت تقویت آن‌ها مى‌كوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha