جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر مدرسه علمیه منصوریه

حوزه/ تجمع طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز در حمایت از مردم مظلوم کشور یمن به دست آل سعود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، تجمع طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز در حمایت از مردم مظلوم کشور یمن و محکومیت جنایات آل سعود، ظهر امروز در مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق در این مراسم با اشاره به اینکه حضور طلاب و روحانیون لبیک به گفته پیامبر گرامی اسلام(ص) در دفاع از مظلومین است، اظهار داشت: یکی از بشارت های الهی دفاع از مظلومین است.

وی به آیه ۳۸ سوره حج اشاره کرد و افزود: خداوند در این آیه می فرماید ما از مظلومین به شرط ایمان، دفاع پیوسته می کنیم.

استاد حوزه ادامه داد: وعده الهی پیرامون دفاع از مظلومین قطعا تحقق پیدا خواهد کرد، و باید به این وعده الهی دلگرم باشیم، چراکه خداوند صاحب ما است.

وی بیان اینکه اگر انسان مومن باشد قطعا خداوند به وظیفه خدایی خود عمل خواهد کرد، خاطرنشان کرد: اگر انسان به بندگی خود بپردازد مسلما خداوند رزق و روزی آن فرد را خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق تاکید کرد: خداوند از مومنان دفاع می کند، اما ممکن است برای برخی نیز امتحان و آزمون هایی داشته باشد که در آن عیار انسان را مشخص می کند.

وی در پاسخ به شبهاتی پیرامون هزینه های مصرف شده کشور در سوریه و عراق، بیان کرد: هزینه هایی کشور ایران در کشورهای عراق، سوریه و یمن می کند به این دلیل است که این کشور ها خاکریز های های کشور ما محسوب می شوند، جنگ امروز ما با اسرائیل در جبل العامل است.

مسئول مدرسه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به اینکه خداوند مومنان را تنها نمی گذارد، ابراز کرد: دست پلید اسرائیل امروز در جنایات فجیع ملت مظلوم یمن کار می کند.

وی  به خیانت آل سعود در جنایت مردم یمن اشاره و عنوان کرد: آل سعودی که ادعا می کند به سیره پیامبر(ص) عمل می کند، پیامبر(ص) نیز در حدیثی می فرماید کسی که به مال و جان مسلمان خیانت کند از من نیست.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان اینکه خیانت زمینه کفر را فراهم می سازد، ادامه داد: شیطان انسان ها را در حین خیانت دعوت می کند، هر فردی در هر زمانی خیانت کند، خداوند از او انتقام خواهد گرفت.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha