پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
احمد المؤید

حوزه/ احمد المؤید، عامل تمام مصیبت ها و بحران های یمن، بحرین، سوریه و عراق را عربستان سعودی دانست و گفت: عملکرد عربستان در یمن همانند عملکرد صهیونیست ها در نوار غزه است .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، احمد المؤید حقوقدان یمنی عضو جمعیت دموکراسی و حقوق بشر سبأ در گفتگو با پایگاه بحرین الیوم، عامل تمام مصیبت ها و بحران های یمن، بحرین، سوریه و عراق را عربستان سعودی دانست.

المؤید گفت: متاسفانه بحرین ضعیف ترین کشور در میان کشورهای هدف جنگ عربستان است و این عربستان است که بحرین را دچار بحران کرده تا به اهداف سیاسی خود دست پیدا کند و در این راه از روش های طایفه ای استفاده می کند و این مساله در آینده تاثیراتی منفی در جوامع منطقه بر جای خواهد گذاشت.

وی افزود: انسان عاقل باید سیاست را با سیاست پاسخ دهد نه با به راه انداختن جنگ طایفه ای، زیرا پیامدهای این جنگ دامنگیر نسل های آینده خواهد شد.

این فعال حقوق بشر یمنی درباره کنفرانس بین المللی حمایت از ملت یمن که به تازگی در لندن برگزار شد گفت: در این کنفرانس گروهی از رسانه ها و فعالان حقوق بشر و سیاسیون و حقوقدانان حضور داشتند و ما در این کنفرانس تلاش کردیم دیوار سکوت رسانه ای در برابر جنایت های عربستان را بشکنیم.

وی ادامه داد: رسانه های رسمی عربستان حقیقت و واقعیت های موجود در یمن را منعکس نمی کنند، بلکه تصویری کاملا متفاوت با واقعیت های موجود را به نمایش می گذارند و بدین ترتیب یک سانسور رسانه ای در مورد جنایت های بی شمار عربستان در یمن رخ می دهد و در کنار تمام این جنایت ها عربستان به دنبال اشغال یمن و تسلط سیاسی بر این کشور نیز می باشد و به همین خاطر است که تلاش می کند مردم یمن را به زانو در بیاورد.

المؤید گفت: رفتار عربستان با یمن کاملا همانند رفتار صهیونیست ها با نوار غزه است و همان محاصره ها و سانسور رسانه ای نوار غزه در یمن نیز جریان دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha