شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواستند از شب جمعه پیش رو به مدت چهل شب بعد از نماز عشا در تمام مساجد بحرین برای نجات کشور و شیعیان دعا کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواستند به دعا و توسل به درگاه خدای متعال رو بیاورند و از شب جمعه پیش رو به مدت چهل شب بعد از نماز عشا در تمام مساجد بحرین برای نجات کشور و شیعیان دعا کنند.

ترجمه بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

از رسول خدا صلی الله علیه و آله روایت شده که فرمود: آیا شما را با سلاحی آشنا نکنم که شما را از دشمنانتان نجات دهد و روزی شما رو فزون کند؟ گفتند بله. حضرت فرمود: شب و روز به درگاه خدا دعا کنید که سلاح مؤمن، دعا است.

دعا وسیله ای فرعی و جانبی نیست، بلکه سلاح انبیا است و از معصومین علیهم السلام روایت شده که: دعا می تواند بلایی را که مقدر شده از انسان دور کند.

تاریخ بحرین گواه است که دعا و توسل به خداوند متعال به تنهایی توانست بحرین را از یک نسل کشی نجات دهد که نزدیک بود عده زیادی در حادثه معروف الرمانه از بین بروند و کشته شوند.

از این رو از مردم مناطق مختلف کشور می خواهیم به درگاه خداوند متعال متضرع شوند و به دعا و توسل روی بیاورند و از شب جمعه پیش رو به مدت چهل شب بعد از نمزا عشا در تمام مساجد کشور دعا کنند.

جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد

اللهم صل علی محمد و آل محمد

علمای بحرین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha