پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ وحدت و اتحاد با حفظ ارزش ها و اصول یکی از ضروریات دین است و همه مسلمانان، دشمن مشترک، یعنی آمریکا و جبهه استکبار را دارند و هدف مشترک همه مسلمانان آزادی قدس است.

به گزارش خبرنگارخبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از علمای شرکت کننده در کنفرانس وحدت اسلامی که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفتند: امسال شاهد برگزاری با شکوه کنفرانس وحدت اسلامی بودیم، لازم است از همه کسانی که برای برگزاری این کنفرانس تلاش کردند، تشکرکنم.

این مرجع تقلید افزودند: وحدت و اتحاد با حفظ ارزش ها و اصول یکی از ضروریات دین است و همه مسلمانان، دشمن مشترک یعنی آمریکا و جبهه استکبار را دارند  و هدف مشترک همه  مسلمانان آزادی قدس است.

معظم له بیان داشتند: دشمنی آمریکا با ملت ایران، به خاطر این است که ملت ایران از مسلمانان  کشورهای اسلامی مانند، یمن، فلسطین و از همه محرومان و مستضعفان جهان دفاع می کند.

 حضرت آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه مسئله آزادی قدس و نابودی اسرائیل از مسائل مهم بعد از وحدت است، اظهار داشتند: مامسلمانان معتقدیم تا این غده سرطانی(رژیم صهیونیستی) وجود دارد، مسلمانان در آرامش  نخواهند بود.

 معظم له بیان داشتند: هدف ما مسلمانان شناخت و معرفت به ظالمین و عدم تکیه کردن به آنها است و اگر تکیه کنید، مشکلات گریبان گیر شماخواهد شد. این مباحث قرآنی است که خدا به مسلمانان فرموده است. همین قرآن به ما می گوید رژیمی که جنایت می کند نمی تواند خادم الحرمین باشد.

 ایشان افزودند: اگر با علما و مسلمانان دیداری داشته باشم، بر وحدت بین آنها تأکید می کنم و از آنها از این مسئله سخن خواهم گفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: ما معتقدیم نباید به مقدسات سایر ادیان توهین کرد و این راهم جایزنمی دانم.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha