جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ باید از فضای مجازی بدرستی مراقبت و محافظت کرد تا تبدیل به چالش و خطر نشود، بسیج لازم است دراین فضا وارد شود وتوقع است این فضا را در دست گیرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار با سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد، گفتند: بسیج شجره طیبه است که با واسطه فکر امام راحل ایجاد شده و همین مسئله باعث ثمراتی در کشور و نظام شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه مسئولین برای خدمت گزاری لازم است،  متعهد و مسئول باشند، افزودند: تعهد و مسئول بودن باعث می شود بهتر به مردم خدمت گذاری کنند.

ایشان بابیان اینکه در روزگار سخت به خواص امت نمی شود اعتماد کرد اظهار داشتند: در روزگارسخت این مردم هستند که سپر در مشکلات هستند و باید قدر دان این مردم بود. این همان سخنی بود که حضرت علی(ع) به مالک اشتر فرمودند.  

حضرت آیت الله نوری همدانی  بابیان اینکه امروز تنها با دشمن واحد روبرو نیستیم گفتند: فرهنگ، اقتصاد و... مسائلی هستند که باید بدان توجه داشت و لازم است بسیج در این موضوعات ورود جدی و جهادی داشته باشد.

معظم له ابراز داشتند: بسیج امید همه مردم و حتی مستضعفین جهان است. باید درهمه مسائل نقش آفرینی کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه، یکی از جاهایی که دشمن توانست ورود پیدا کند، فضای مجازی است و باید از این فضا بدرستی مراقبت و محافظت کرد تا تبدیل به چالش و خطر نشود، افزودند: بسیج لازم است در این فضا وارد شود و توقع است این فضا را در دست گیرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: امروز شاهد صف بندی جبهه باطل و کفر علیه اسلام هستیم، این صف بندی را درمنطقه یمن، عراق و سوریه می بینیم، این نشان می دهد دشمن با همه حامیانش به میدان آمده است و هدف مشخصی را دنبال می کند.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha