سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شیخ شعبان

حوزه/ شیخ بلال سعید شعبان گفت: درگیری مسلمانان در کشورهای مختلف سوریه، لیبی، عراق و یمن باید به سمت جنگ و درگیری به سمت دشمن واحد یعنی رژیم صهیونیستی غاصب کشیده شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ بلال سعید شعبان دبیرکل جنبش توحید اسلامی در لبنان، خطیب مسجد التوبه لبنان و امام جمعه شهر طرابلس و عضو مجمع مرکزی تقریب جهانی در ایران و فرزند مرحوم سعید شعبان دبیر کل جنبش لبنان است.

 

شیخ بلال سعید شعبان در حاشیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت در تهران  به بیان نقش با اهمیت مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در وحدت جهان اسلام و مقابله با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: نقش حزب الله لبنان و مقاومت اسلامی در دوران تجاوز اسرائیل به خاک لبنان آشکار شد و حزب الله لبنان ثابت کرد اسرائیل یک وهم و گمان هست و دارای نقش عنکبوتی است.

وی ادامه داد: این نقش وحدت آفرین مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به تمام دولت ها تعمیم داده شده و اجازه نمی دهد بین کشورها از این حیث اختلافی باشد .

شیخ بلال با اشاره به شرایط و درگیری های خونینی که در کشورهای مختلف اسلامی امروز وجود دارد، افزود: درگیری مسلمانان در کشورهای مختلف سوریه، لیبی، عراق و یمن باید به سمت جنگ و درگیری به سمت دشمن واحد یعنی  رژیم صهیونیستی غاصب کشیده شود.

دبیرکل جنبش توحید اسلامی در لبنان با بیان نقش مهم حزب الله لبنان و رزمندگان مقاومت اسلامی در سوریه و در مبارزه با بحران سوریه در سالهای جنگ در این کشور گفت: نقش همه ما این است که مانع تمام جنگ های فتنه انگیزانه و مذهبی داخلی  و مانع آمریکا برای تحقق وجود رژیم صهیونیستی در سوریه می شویم و بایستی همگی به سمت یک هدف واحد که آن مبارزه و ضدیت با رژیم غاصب صهیونیستی است گرایش پیدا کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha