دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شیخ حسن بغدادی عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ حسن البغدادی، گفت: جنگ مستمر با دشمن اسرائیلی در غزه و جنوب با لبنان، گستره بن‌بستی را که رژیم موقت صهیونیستی به آن رسیده است را آشکار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن البغدادی، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در یک نشست سیاسی در حومه جنوبی بیروت گفت: جنگ مستمر با دشمن اسرائیلی در غزه و جنوب با لبنان، گستره بن‌بستی را که رژیم موقت صهیونیستی به آن رسیده است و میزان آسیب‌های وارد شده بر زیرساخت های آن در زمینه های مختلف را آشکار کرد.

وی افزود: دشمن هر چقدر هم که بخواهد خسارت هایش که آشکار شده است را پنهان کند، به این راحتی قابل جبران نیست؛ چرا که اعتماد طرفدارانش را به خود از دست داده و این صحنه ها مستند سازی شده و غیرقابل بحث است.

شیخ البغدادی تصریح کرد: این رژیم که به عنوان قوی ترین در منطقه در برابر جهانیان ظاهر می شد، شکنندگی و پوشالی بودن خود را در مقابل استواری افسانه ای و حماسی در جبهه غزه آشکار کرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ادامه داد: با لبنان یک جنگ واقعی وجود دارد که تنها بخشی از قدرت مقاومت دیده شد و وجهه این رژیم جنایتکار در سراسر جهان به شدت شکسته شده است.

وی در پایان اشاره کرد: پاسخ حزب‌الله به رژیم اسرائیل با ابعاد تجاوز مرتبط است و آنچه سران دشمن به عنوان پاسخی دردناک می‌بینند، بخشی از معادله بازدارندگی مرتبط با ماهیت تجاوز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha