پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که رسانه ها باید منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری را به مطالبات عمومی در جامعه تبدیل کنند، گفت: تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب از رسالت های اصحاب رسانه و فعالان انقلابی فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، دوشنبه شب در دیدار با اصحاب رسانه، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به اینکه رسانه ها باید منویات و دغدغه های مقام معظم رهبری را به مطالبات عمومی در جامعه تبدیل کنند، گفت: رسانه ها باید با اطلاع رسانی، اندیشه های رهبری را برای آحاد جامعه تبیین و تشریح کنند و از فضای رسانه ای خود برای اشاعه این فرهنگ در جامعه بهره گیرند .

وی با بیان اینکه رسانه ها با کارکرد اطلاع رسانی و مهندسی افکار عمومی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی در جامعه دارند، بیان داشت: رسانه ها تاثیرگذار و تحول آفرین هستند و می توانند اصول و اندیشه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و ... را در جامعه فرهنگ سازی نمایند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه فعالان رسانه ای و اصحاب رسانه باید ارزش های دینی و انقلابی را در جامعه تقویت کنند، اظهار کرد: تببین مسائل دینی،اندیشه مهدویت و مبانی انقلابی از رسالت های خطیر اصحاب رسانه است که باید این رسالت و وظیفه به خوبی در جامعه صورت گیرد .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه رسانه ها باید با هم افزایی و تعامل در راستای توسعه و پیشرفت جامعه در ابعاد گوناگون قدم بردارند، خاطر نشان کرد: رسانه ها باید در برابر هجمه ها و توطئه های دشمنان برای ارتقاء هدایت،معنویت،بصیرت و سعادت افراد جامعه همت و تلاش خود را بکار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید جهت گیری صحیح ،منطقی و انقلابی در برابر هجمه های دشمنان داشته باشند، گفت: تببین دستاوردهای 40 سالگی انقلاب از رسالت های خطیر رسانه ها است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه درخت انقلاب در آستانه 40 سالگی با مقاومت و اقتدار در برابرهجمه ها و توطئه های دشمنان روز به روز تنومندتر خواهد شد، افزود: جمهوری اسلامی در طول 4 دهه گذشته همواره با بصیرت و بیداری توطئه ها دشمنان را در ابعاد سخت افزاری و نرم افزاری خنثی نموده و با اقتدار حافظ آرمان های اسلام و شهدا است .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر اینکه فعالان رسانه باید با ایمان و خودباوری افتخارات و برکات نظام را در آستانه 40 سالگی انقلاب برای همگان تبیین کنند، یادآور شد: اصحاب رسانه و فعالان انقلابی فضای مجازی ،باید در این برهه اقتدار نظام را برای همگان برجسته کنند .

وی با بیان اینکه تضعیف روحیه انقلابی،ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و نادیده گرفتن پیشرفت های نظام در 4 دهه گذشته از اهداف و برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به کیان نظام است، خاطر نشان کرد: رسانه ها با پاسخگویی به شبهات اقتدار و شکست ناپذیری انقلاب را در فضاهای رسانه ای برای مخاطبان تشریح کنند.

برپایه این گزارش، در این دیدار اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی دیدگاه ها و نظرات خود  برای توسعه و پیشرفت استان و همچنین ارتقای بصیرت و روشنگری جامعه در آستانه 40 سالگی انقلاب را بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha