سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
پوسترهای نژادپرستانه در منطقه شهری ایلینوی مسلمانان را نگران کرد

حوزه/ پلیس دو روز قبل توسط ایمیلی مبنی بر وجود پوسترهای نژادپرستانه و اسلام هراسانه بر روی علائم راهنمایی رانندگی شهر جانسون در ایلینوی مطلع شد و یک روز بعد برای کندن آن ها اقدام کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از providencejournal، روز یکشنبه افراد ناشناس اقدام به نصب پوسترهای نژادپرستانه و اسلام هراسانه بر روی علائم راهنمایی رانندگی شهر جانستون در ایالت ایلینوی کرده بودند.

ساکنان منطقه با ایمیلی به پلیس جانستون در ساعت 6 بعداز ظهر روز یکشنبه، آنان را مطلع کردند و سرانجام دوشنبه پلیس اقدام به کندن پوسترها کرد.

جوزف رازا معاون رئیس پلیس در این باره گفت: به محض اینکه مطلع شدیم نیروها را برای کندن پوسترها اعزام کردیم. ما این مسائل را جدی می گیریم.

رازا افزود: این نخستین باری است که پلیس از چنین اتفاقی مطلع می شود.

این درحالی است که یکی از همسایگان گفته که پیش از این نیز چنین پوسترهایی را دیده است.

صالح خلیل یک آواره مسلمان فلسطینی اهل بیت المقدس در این باره گفت: 2 ماه پیش نیز وقتی به سر کار می رفته این پوسترها را روی تابلوی توقف دیده و مجبور به کندن آن ها شده است.

وی افزود: تاثیرات منفی چنین اتفاقی انکارنشدنی است. به نظر می رسد کار آدم بزرگ نباشد، با این حال بسیاری از این مردم تصور می کنند که حق دارند با ما این گونه رفتار کنند.

خلیل گفت: به نظر می رسد که حمله ها به طور ویژه نژاد و مذهب شان را هدف قرار داده اند، کسی که این کار را کرده از همسایگان همین جاست و مستقیما هدفش ما بوده ایم.

بر روی یکی از پوسترها تصویر آدولت هیتلر به چشم می خورد که زیر و بالای آن نوشته بود: دفعه بعد... به شما خوبی نمی کنیم.

بر روی پوستر دیگری که در آن تصویر همبستگی سفیدپوستان و سیاه پوستان خط خورده بود نوشته شده بود: سفیدپوستان مهم هستند! پوستر دیگری نیز به واژه «اسلام» اهانت کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha