جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه دادگاه نژادپرستان توطئه حمله به مسجد برای یک ماه آینده تعیین شد

حوزه/ جلسه دادگاه نژادپرستان سفید پوستی که در ایالت کانزاس در آمریکا توطئه بمب گذاری در مسجد و محل سکونت مسلمانان سومالیایی تبار را داشتند، یک ماه دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wibwnewsnow، جلسه دادگاه اعضای یک گروه شبه نظامی نژادپرست در ایالت کانزاس در آمریکا که قصد بمب گذاری در مسجدی را داشتند، برای ماه آینده گذاشته شد.

این نژادپرستان سفید پوست توطئه کرده بودند که یک مجتمع آپارتمانی، محل سکونت مهاجران سومالیایی تبار و همچنین مسجد آنان را بمب گذاری کنند، هیات قضایی روز گذشته اعلام کرد که جلسه دادگاه این افراد با نام های پاترین استین، گوین رایت و کورتس آلن در روز 25 ژانویه2019 با قضاوت اریک ملگرن قاضی دادرسانی در ویچیتا برگزار خواهد شد. یک هیات منصفه در ماه آوریل 2018 این سه فرد را در رابطه با اتهام استفاده از سلاح های کشتار جمعی و توطئه علیه حقوق مدنی شهروندان مجرم شناخت. رایت همچنین متهم به دروغ گفتن به پلیس اف بی آی می باشد.

گفته می شود این حمله به مسلمانان درست پس از انتخابات ریاست جمهوری 2016 برنامه ریزی شده بود تا اینکه یکی دیگر از اعضای گروه برخوردهای خشونت آمیز آنان را به مقامات امنیتی خبر داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha