پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امتحانات پایان ترم ۴ هزار و ۷۰۰ طلبه غیرحضوری و مجازی در جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه الزهرا گفت: ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم شرکت کردند که از این میان، حوزه امتحانی ۴ هزار و ۷۰۰ نفر از آنان در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام بود و مابقی در ۳۸ حوزه امتحانی دیگر حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حاجی پور ضمن گرامیداشت ایام فجر فاطمی، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی با برگزاری امتحان ۳۴۱ عنوان درسی در طول یک هفته برای چهار دوره تحصیلی مجازی(عمومی و تکمیلی) و غیرحضوری(عمومی و تکمیلی) به پایان رسید.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری افزود: در طول یک هفته از ۸ تا ۱۴ اسفند، حدود ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در امتحانات پایان ترم که به صورت حضوری و در ۳۹ حوزه امتحانی برگزار شد، شرکت کردند.

وی تصریح کرد: از میان تعداد شرکت‌کنندگان در امتحانات پایان ترم، ۴ هزار و ۷۰۰ طلبه در حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حضور داشتند، به طوری که روز جمعه ۱۲ بهمن، ۸۶۰ طلبه برای شرکت در امتحان به جامعه‌الزهرا علیهاالسلام مراجعه کردند.

حاجی پور بیان داشت: امتحانات پایان ترم غیرحضوری و مجازی در دو نوبت صبح و عصر و چهار زمان مختلف برگزار شد که علاوه بر فعالیت و تلاش کارمندان این مرکز، ۳۰ مراقب جهت حضور در امتحانات دعوت شدند.

وی با اشاره به اینکه برخی امتحانات طلاب غیرحضوری و مجازی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، اظهار داشت: چهار عنوان درسی برای طلاب تحصیلات تکمیلی به جز رشته فقه و اصول و ۱۵ عنوان درسی طلاب دوره عمومی به صورت آنلاین برگزار می‌شود که تاریخ برگزاری این امتحانات از ۲۱ تا ۲۷ بهمن است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بیان کرد: هر سال، بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی در دستور کار قرار می‌گیرد، امسال نیز از چهار حوزه امتحانی اهواز، بندرعباس، کرمان و یزد بازدید داشتیم و با مدیریت استان‌ها و طلاب این استان‌ها دیدارهایی انجام شد و نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

حاجی پور یادآور شد: نتایج امتحانات پایان ترم به تدریج در کارنامه طلاب قرار می‌گیرد و نیمسال دوم تحصیلی طلاب غیرحضوری و مجازی از نیمه دوم اسفند آغاز می‌شود.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha