جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان اصفهان

حوزه/امتحانات پایان ترم ۷ هزار طلبه مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) در ۳۸ حوزه امتحانی سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم حاجی پور ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر، با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن آغاز شده است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بیان کرد: این امتحانات در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و ۳۷ حوزه امتحانی در سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر و چهار بازه زمانی برگزار می‌شود و شامل ۳۶۳ ماده درسی ( سطح دو و سه) است.

حاجی پور افزود: امتحانات حضوری پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری ۱۷ بهمن ماه به پایان می‌رسد و ۲۰ تا ۲۷ بهمن ماه به امتحانات آنلاین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این ترم، امتحانات ۲۱ عنوان درسی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، یادآور شد: زمان برگزاری هر یک از امتحانات آنلاین برای دروس ارائه شده بر اساس جدول زمان‌بندی در روزهای مشخصی برگزار می‌شود و طلاب در روز مقرر از ساعت ۸ تا ۲۴ می‌توانند به سؤالات آن درس پاسخ دهند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری عنوان کرد: در حوزه امتحانی قم (جامعه‌الزهرا علیهاالسلام)، همه امتحانات پایان ترم غیرحضوری و مجازی در خوابگاه حضرت خدیجه (فروشگاه محصولات فرهنگی سابق) برگزار می‌شود.

حاجی پور در پایان از همکاری کارکنان و مسئولان در طول برگزاری امتحانات قدردانی کرد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha