پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
علمای یمن

حوزه/ علمای یمن در پی برگزاری نشست ورشو بیانیه ای صادر کرده و هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کرده و آن را خیانت به خداوند متعال و رسول اکرم(ص) دانستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای یمن در پی برگزاری نشست ورشو بیانیه ای صادر کرده و هرگونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کرده و آن را خیانت به خداوند متعال و رسول اکرم(ص)  دانستند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

علمای یمن بار دیگر از تمامی انواع دوستی با یهودیانی که علیه اسلام و مسلمین توطئه چینی و کینه توزی می کنند اعلام برائت کرده و اقدام شخص یمنی موسوم به وزیر امور خارجه یمن در مصافحه با نخست وزیر رژیم اسرائیل و نشستن در کنار وزیر امور خارجه آمریکا را لکه ننگی بر پیشانی دولت مستعفی یمن و حامیان آن یعنی رژیم آل سعود و امارات می دانیم.

این مایه تأسف است که یک حزب اسلامی با نام حزب "تجمع اصلاح یمنی" که مدت ها در خصوص حرام بودن عادی سازی روابط با اسرائیل سخن می گفت، اکنون از این مسئله چشم پوشی کرده و سکوت اختیار نموده و هیچ اقدامی انجام نداده است.

علمای یمن افزودند: نشست ورشو شاهد و برهانی است بر فرو رفتن سازمان های عربی در گرداب مزدوری، خیانت و جنایت توطئه برای حذف مسئله فلسطین.

علمای یمن تاکید کردند:‌ ما تمامی انواع و اسلوب های عادی سازی روابط با صهیونیست های غاصب را رد کرده و این چنین نشست ها و دیدار ها را خیانت به خداوند متعال و رسول اکرم (ص) می دانیم و از آنان می خواهیم تا وقت نگذشته توبه کرده و به سوی اصول دین، قرآن کریم و شریعت بازگردند و از دشمنان اعلام برائت کرده و روابط خود را با آمریکا و اسرائیل قطع کنند.

علمای یمن دستان مردان مرد ارتش و کمیته های مردمی که با مزدوران و نوکران آمریکا و اسرائیل می جنگند، می بوسند و آنان را به اخلاص بیشتر و توکل به خدا و طلب یاری از او و هوشیاری دعوت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha