پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نرم افزار جدید برای مسلمانان جهان در ماه رمضان راه اندازی شد

حوزه/ یک زوج مسلمان هندی اقدام به ایجاد نرم افزار کاربردی جدیدی برای گوشی های تلفن همراه هوشمند کرده اند تا مسلمانان در ماه مبارک رمضان به سهولت بتوانند از برپایی برنامه ها در مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان آگاه شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از My Salaam، نرم افزار کاربردی جدید برای گوشی های همراه هوشمند، کمک کار مسلمانان جهان در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

دو کارآفرین مسلمان اهل کشور هندوستان با اسامی «فاطمه علی» و همسرش «محمد حسین»، یک نرم افزار کاربردی هوشمند جدید با نام «کولب دین» راه اندازی کرده اند تا جامعه اسلامی به ویژه نسل جوان در سرتاسر جهان را در ماه روزه داری به بازدید از مساجد و حضور در اجتماعات مذهبی تشویق کنند.

علی که به تازگی نرم افزار جدید را بر روی سرویس خدمات وب آمازون گذاشته، در این باره گفت: زمانی به راه اندازی این نرم افزار تشویق شدیم که فهمیدیم بیشتر مسلمانان، حداکثر استفاده از فناوری ها را برای امور دینی به کار نمی گیرند.

وی گفت: هدف از راه اندازی این نرم افزار این بوده که تک تک مسلمانانی که گوشی همراه هوشمند دارند، ابزار مناسب برای دسترسی به اجتماعات دینی محلی و برنامه های زنده را داشته باشند و مشارکت آن ها از طریق محتویات شخصی افزایش یابد.

علی گفت: ما می خواهیم بهترین و جدیدترین فناوری را برای مساجد و اجتماعات اسلامی سرتاسر جهان، صرف نظر از اندازه، موقعیت جغرافیایی و زبان فراهم سازیم. هدف اصلی ما نزدیک سازی و گردهم آوردن مسلمانان با یکدیگر است. می خواهیم کمک کنیم تا آن ها پول و زمان صرفه جویی کنند و برای شرکت در اجتماعات مذهبی ساده ترین و کم هزینه ترین راه را در پیش بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha