چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جمعیت الوفاق بحرین

حوزه/ جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین جنایت اعدام شیعیان و شهروندان عربستانی توسط رژیم آل سعود را به اهالی منطقه شرقی، مدینه منوره و تمامی مناطق عربستان تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین جنایت اعدام شیعیان و شهروندان عربستانی توسط رژیم آل سعود را به اهالی منطقه شرقی، مدینه منوره و تمامی مناطق عربستان تسلیت گفت.

این جمعیت در بیانیه خود با قاطعیت این اعدام ها را رد کرده و آن را جنایتی دانست که زلزله بزرگی در تمامی منطقه به وجود می آورد و تاکید کرد: خون انسان های بی گناه ارزان نیست و جایز نیست که در یک قطره آن کوتاهی شود.

جمعیت وفاق اسلامی با بیان اینکه اعدام به خاطر اندیشه، اعتقاد، دیدگاه سیاسی و خواسته های مشروع بسیار خطرناک است، گفت: بشریت بر اساس اختلاف، تنوع و کثرت در اندیشه و دیدگاه شکل گرفته و این اختلاف از نظر دینی، قانونی و انسانی قابل قبول است و این چیزی است که سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل و کمیساریای عالی حقوق بشر بر آن تاکید دارند.

جمعیت وفاق تصریح کرد: اعدام های سیاسی منجر به برقراری عدالت و استقرار و سازندگی در کشور نمی شود.

این جمعیت در پایان بیانیه خود با خانواده های شهدا که فرزندانشان به خاطر دیدگاه و اعتقادات و موضع گیری سیاسی اعدام شدند، اعلام همبستگی کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha