جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حمله مهاجمین به منزل یک مسلمان در ایلینوی و پرتاب آجر از شیشه پنجره

حوزه/ پرتاب آجر از شیشه پنجره اتاق خواب یک خانواده مسلمان و نوشتن شعار اسلام هراسی بر دیوار این منزل در شهر بولینگ بروک در ایلینوی، در راستای وحشت و ارعاب جامعه اسلامی اتفاق افتاد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از wgntv، شعارنویسی های نژادپرستانه و ضداسلامی بر دیوار یک منزل متعلق به خانواده مسلمان در شهر بولینگ بروک در ایالت ایلینوی آمریکا، سبب ایجاد نگرانی در میان ساکنین مسلمان شد.

در حمله مهاجمین در ساعت 2 صبح شنبه، آجری از پنجره اتاق خواب پسر جوان خانه به داخل این خانه پرتاب شد.  صاحب این خانه به همراه همسر و فرزندانش در هنگام وقوع این حادثه در منزل و در خواب بودند.

امیرخان پسر جوان دراین باره گفت: من خشکم زد! و شروع به فریاد کشیدن کردم! والدینم از طبقه بالا آمدند و آجر را دیدند. چراغ ها را روشن کردند و به خارج از منزل رفتند و شعارنویسی های نفرت انگیز را مشاهده کردند.

در شعارنویسی های ضداسلامی واژه «عرب» و همچنین صلیب شکسته نازی ها به چشم می خورد که با رنگ قرمز بر روی دیوار ورودی منزل این خانواده مسلمان کشیده شده بود.

پلیس معتقد است که این یک حمله تصادفی نبوده و تحقیقات بخش جرایم نفرت محور در این رابطه آغاز شد.

کلمان رنسیک فعال اجتماعی در این رابطه گفت: ملی گرایان سفیدپوست، طرفداران برتری نژاد سفید و افراط گرایان که از حضور جامعه ما در وحشت به سر می برند دست به چنین اقداماتی می زنند. ما متحد با مسلمانان ایستاده ایم و از همدیگر حمایت می کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha