جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پاکستان یکپارچه فریاد «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» شد

حوزه/ مردم انقلابی و ولایتمدار جمهوری اسلامی پاکستان مانند هر سال امسال هم در سالروز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی به خیابان ها آمدند و فریاد «مرگ برآمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

به گزارش سرویس بین المللی خبرگزاری «حوزه»، مردم انقلابی و ولایتمدار اسلامی جمهوری پاکستان مانند هر سال امسال هم در سالروز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی به خیابان ها آمدند و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، فریاد «مرگ برآمریکا» و  «مرگ بر اسرائیل» سر دادند و از جنایات رژیم کودک کش صهیونیسیتی اعلام نفرت کردند.

امروز زن و مرد و پیر و جوان، کودک و خردسال آمده بودند تا دوباره اعلام کنند ما در برابر دشمن ظالم، یاور مظلومان هستیم. آمده بودند تا بار دیگر همدلی و حمایت قاطع خود را با مردم مظلوم سراسر جهان به ویژه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کنند و خشم و نفرت خود را از زورگویان و جنگ طلبان به ویژه رژیم جعلی اسرائیل و آمریکا به تصویر بکشند.

سازمان دانشجویان امامیه پاکستان هر سال روز به رسمیت شناختن اسرائیل  با زروگویی آمریکا را طبق فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ره و شهید علامه عارف حسین الحسینی در سراسر پاکستان روز "مرگ بر آمریکا" برگزار می کند.

 

آمریکا تهدید بزرگی برای امنیت جهان

راهپیمایی "روز مرگ بر آمریکا" در شهر  لاهور از جلوی دفتر صداوسیما تا کنسولگری آمریکا برگزار شد و مردم شهر لاهور و جوانان در مقابل کنسولگری شیطان بزرگ شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

عارف حسین دبیر سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در سخنرانی خود در این راهپیمایی گفت:سیاست های غلط آمریکا تهدید بزرگی برای امنیت جهان است، اگر ما بیاییم و جنگ های تحمیلی آمریکا در دنیا را بشماریم یک فهرست طولانی خواهد شد، و ظلمی که آمریکا مستقیم یا با کمک متحدان خود در کل جهان کردند مثال زدنی نیست.

روز "مرگ بر آمریکا" یعنی روز حمایت از مظلومان جهان

در پایتخت پاکستان هم مردم برای اظهار نفرت با شیطان بزرگ خودشان را جلوی دفتر مطبوعات ملی رسانده بودند. مردم علیه آمریکا و اسرائیل شعار می دادند و پرجم شیطان بزرگ و رژیم جعلی اسرائیل را آتش زدند.

سخنرانان در این راهپیمایی گفتند: روز "مرگ بر آمریکا" روز نفرت به استعمار و حمایت از مظلومین جهان است، ما از جوامع بین الملل می خواهیم که مسئله فلسطین را طبق خواسته های مردم فلسطین حل کنند.

روز به رسمیت شناختن اسرایئل روزی شرم آور برای انسانیت

راهپیمایی دیگری در شهر بزرگ مولتان هم با حضور روحانیون و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سخنرنان راهپیمایی روز مرگ بر آمریکا روز به رسمیت شناختن رژیم اسرائیل را روزی شرم آور برای انسانیت دانستند و گفتند: مسئول تمام مشکلات جهان اسلام آمریکا است، چون همین آمریکا است که در پاکستان برای تفرقه مذهبی زمینه سازی کرد و در سوریه به تروریست هایی مانند داعش کمک کرد و هزاران بی گناه را به قتل رساند و علاوه بر این در کشتار مردم بی گناه غزه ساکت ماند و حتی از قاتلان مردم غزه حمایت کرد.

سخنرانان افزودند: آمریکا دشمن بزرگ جهان اسلام است و ماهم دشمن مردم آمریکا نیستیم، بلکه دشمن سیاست های غلط آمریکا هستیم، آمریکا با به رسمیت شاختن وجود ناپاک اسرائیل اثبات کرد که از تمام ظالمان حمایت خواهد کرد و به مستصعفین ظلم خواهد کرد.

مسلمان یا علیه آمریکا و اسرائیل متحد شوند یا برای ظلم آماده شوند

یکی از بزرگترین راهپیمایی روز مرگ بر آمریکا در شهر کراچی برگزار شد.

در این راهپیمایی روحانیون اهل سنت و شیعه حضور داشتند و سخنرانی کردند. در این راهپیمایی، مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را نسبت به رژیم جعلی و شیطان بزرگ اعلام کردند و در پایان راهپیمایی پرچم شوم شیطان بزرگ آمریکا را آتش زدند.

سخنرانان در این راهپیمایی گفتند: 16 مه روزی است که توطئه بزرگی علیه انسانیت در سطح بین الملل انجام شد و هنوز هم وقت هست که مسلمانان علیه آمریکا و اسرائیل متحد شوند، اگر مسلمانان متحد نشوند باید برای تحمل ظلم آماده باشند.

همین طور راهپیمایی روز مرگ بر آمریکا در شهرهای گلگیت، بلتستان، فیصل آباد، حیدر آباد، سند، کشمیر، کویته، پاراچنار، جهنگ، چنیوت، سرگودها، دیره اسماعیل خان و دیره غازی خان نیز برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha