سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت ولی عصر (عج) بیجار « اقتصاد مقاومتی» را تنها نسخه پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: حوزه اقتصاد و بهبود آن همیشه از دغدغه های و خواسته های مقام معظم رهبری بوده است، لذا همه در عملیاتی کردن این مهم مسئول هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، حجت الاسلام سیدموسوی محمودی، صبح امروز در دیدار با جمعی از کارآفرینان و فعالان حوزه تولید شهرستان بیجار اظهار داشت: تشدید فشارهای اقتصادی دشمنان بر ملت ایران این روزها به نهایت خود رسیده است و از این طریق می خواهند روحیه مقاومت و انقلابی گری ملت را درهم بشکنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) بیجار گفت: لذا برای آسیب ندیدن در مقابل این دسیسه و توطئه دشمن باید در مسیر منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم.

وی « اقتصاد مقاومتی» را تنها نسخه پیروزی ملت ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان عنوان کرد و بیان داشت: حوزه اقتصاد و بهبود آن همیشه از دغدغه های و خواسته های مقام معظم رهبری بوده است، لذا همه در عملیاتی کردن این مهم مسئول هستیم.

این استاد حوزوی با انتقاد از مدیرانی که در بحث اقتصاد مقاومتی وضعیت منفعلی به خود گرفته اند، افزود: متاسفانه برخی از مدیران سهوا تا تعمدا در بحث اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی سهل انگاری می کنند که این کار ضربه به اقتصاد کشور و به نوعی کمک به جبهه دشمن می باشد.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: یکی دیگر از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب که شعار سالجاری نیز می باشد، رونق تولید است. معظم له کلام خود از دست اندرکاران تولید می خواهند که در بحث تولید تمام توان خود را به کار ببرند و اجازه ندهند که بازار از کالاهای ایرانی خالی شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولی عصر (عج) بیجار گفت: با این وجود در دهه های اخیر تبلیغات بسیاری علیه تولیدات داخلی صورت گرفته است تا جایی که کالاهای ایرانی در سبد مردم جای خود را گم کرده بود و اقبال جامعه به خرید کالاهای غیرایرانی بسیار کم گردید، لذا اگر می خواهیم که خرید و نیز اقبال مردم نسبت به کالاهای تولیدی بیشتر شود، باید بتوانیم سطح کیفی و نیز قیمت تمام شده آن را برای خریدار معقول قرار دهیم.

حجت الاسلام محمودی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هنگامی که تولید کننده وضعیت اقتصادی مصرف کننده و قدرت خرید وی را درک نماید و از سوی دیگر کالاهای با کیفیت تولید کند بی شک هیچ فرد ایرانی برای خرید به سراغ کالاهای خارجی نمی رود.

این استاد حوزوی اشاره کرد: البته دولت نیز نباید تولید کننده را تنها بگذارد بلکه باید همواره در مسیر و چرخه تولید وی را همراهی و یاری کند و با ارائه تسهیلات کم بهره و بلندمدت طیب خاطر تولیدکنندگان را فراهم آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha