جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
220 هزار دلار توسط خیریه اسلامی برای بیمارستان کودکان تورنتو جمع آوری شد

حوزه/ ابتکار خیریه «روز امید یوسف» که توسط والدین کودک بیماری با نام یوسف تشکیل شده، هر ساله تابستان با برگزاری مراسمی برای کودکان بیمار کمک های مالی جمع می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» یک سازمان عام المنفعه اسلامی در تورنتوی کانادا با نام «روز امید یوسف» در 13 سال گذشته بیش از  220 هزار دلار برای حمایت از کودکان بیمار در بیمارستان تورنتو جمع آوری کرده است. این موسسه به یاد یوسف عالی، نوجوان مسلمان که از بیماری ژنتیکی نادری رنج می برد تشکیل شده است.

عمران عالی، پدر یوسف و امام جماعت مرکز اسلامی تاریخ، اخیرا در مراسمی از حامیان سازمان تشکر به عمل آورده و گفت: موفقیت قابل توجهی در سیزدهمین روز سالانه امید یوسف در حمایت از ابتکار مراقبت های پیچیده در بیمارستان کودکان تورنتو داشتیم.

وی افزود: در طی 13 سال گذشته، این مراسم خانوادگی یک روزه را برگزار می کردیم و به این شیوه موفق شده ایم بیش از 220 هزار دلار که همگی برای این کار اهداء شده اند جمع آوری کنیم. جزاکم الله خیرا برای حمایت سخاوتمندانه شما و ما بسیار قدردان هستیم.

گفته می شود درحالی که والدین یک کودک بیمار مبتلا به بیماری نادر ژنتیکی  (عمران امام جماعت مسجد و کاظمه عالی همسرش) تصمیم گرفتند برای حمایت از فرزندشان که وضعیت جسمی اش رو به وخامت گذاشته بود و دیگر کودکان بیمار، کمپینی تشکیل دهند، این سازمان خیریه ابتدا در سال 2007 آغاز به کار کرد. در هر تابستان دوستان، خانواده ها و دیگر اعضای جامعه گردهم جمع می شوند و به کودکان بستری کمک رسانی می کنند. این گردهمایی خانوادگی همراه با تفریح و سرگرمی های سالم بوده و هدف اصلی آن جمع آوری کمک های خیریه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha